  • 1. Data: 2004-08-16 19:54:20
    Temat: BPH ledwo zipie przeczytajcie?
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    10 bm. po przelaniu srodków z wynagrodzenia na konto robiłem elektroniczne
    przelewy z terminala. przy okazji histori rachunku patrzę a tam obok
    odsetek - koszt upomnienia 15 zł.
    Dzisiaj dostałe pismo: cytyję:
    bank informuje ze do 10 sierpnia nie wpłyneła wymagalna płatność z tytułu
    przekroczenia limitu w saldzie debetowym. jesli płatnośc została dokonana
    prosimy o zignorowanie tego listu. informujemy że z dniem powstania
    zaległości Bank rozpoczął naliczanie odsetek przeterminowanych. Nie wiem
    ile jest tych odsetek od 3000 tyś zadłużenia ale chyba nie 15 zł a tyle
    pobrali z konta za wysłanie do mnie tej informacji.
    dziwi mnie to że taką sytuację mam przynajmniej od 5 lat i do tej pory bank
    nie kwapil się żeby mnie o tym poinformowac (myslę że wystarczały im
    odsetki) tym bardziej że historia rachunku to comiesięczne regularne wpłaty
    na konto dokładnie 10- go kazdego miesiąca.
    pozdrawiam i smaruję emaila do centrali a potem iodę zmienić bank.

  • 2. Data: 2004-08-16 22:52:26
    Temat: Re: BPH ledwo zipie przeczytajcie?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marek wrote:

    > pozdrawiam i smaruję emaila do centrali a potem iodę zmienić bank.

    nie tylko bank polecam zmienic

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 3. Data: 2004-08-17 00:08:04
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Ale za to TeleOperatorow maja fajnych i kompetentnych. Problem tkwi w
    udostepnieniu mi Sezama ;-) Pan obiecał zająć się sprawą, do jutra do godz 12 ma
    być załatwione. Poinformował mnie w jakich godzinach jutro pracuje i podał mi
    wszelkie dane. Póki co, jak dla mnie jest to chyba jedno z lepszych call-center.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-08-17 04:40:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 21:54:20 +0200,
    osoba podpisana: Marek <m...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > odsetek - koszt upomnienia 15 zł.
    [...]
    > ile jest tych odsetek od 3000 tyś zadłużenia ale chyba nie 15 zł a tyle
    > pobrali z konta za wysłanie do mnie tej informacji.

    Bo te 15 PLN to nie odstetki, a _koszt_upomnienia_, banki za różne takie
    monity lubią sobie liczyć jak za zboże.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.