  • 1. Data: 2005-09-01 16:11:30
    Temat: [BPH] dostep do inetu
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Posiadam w BPH karte kredytowa. Pomyslalem sobie, czemu by nie dodac
    sobie adrenalinki i nie uaktywnic dostepu internetowego, slyszalem, ze
    czasami wyglada to spektakularnie... Wyslalem wiec wniosek za
    posrednictwem strony internetowej. Niestety, dzis przy pierwszym
    podejsciu do podpisania umowy w wybranym oddziale - Zonk! Nie da sie
    aktywowac dostepu internetowego bez posiadania rachunku. Ze smutkiem
    stwierdzilem, ze musi sie dac, jednakze nie udalo nam sie z oddzialem
    zblizyc w tej kwestii stanowisk. Panie po konsultacji powiedzialy, ze
    zadzwonia w tej sprawie w poniedzialek, no zobaczymy... :-)

    marekz

  • 2. Data: 2005-09-01 16:47:15
    Temat: Re: [BPH] dostep do inetu
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Posiadam w BPH karte kredytowa. Pomyslalem sobie, czemu by nie dodac sobie
    > adrenalinki i nie uaktywnic dostepu internetowego, slyszalem, ze czasami
    > wyglada to spektakularnie...

    Zgadza się, ale w sumie to olałem

> [...]
    > do podpisania umowy w wybranym oddziale - Zonk! Nie da sie aktywowac
    > dostepu internetowego bez posiadania rachunku. Ze smutkiem

    Jak to mówią amerykance "bull shit". Mozesz mieć aktywowany dostep tylko do
    karty kredytowej. Nic to nie kosztuje.

    > stwierdzilem, ze musi sie dac, jednakze nie

    I dobrze stwierdziłes.

    udalo nam sie z oddzialem
    > zblizyc w tej kwestii stanowisk. Panie po konsultacji powiedzialy, ze
    > zadzwonia w tej sprawie w poniedzialek, no zobaczymy... :-)

    Alez mają szybkosć te paniusie. Który oddział tak z ciekawości?? Mały czy
    duży??

    Darek

  • 3. Data: 2005-09-01 17:21:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 18:11:30 +0200, "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zblizyc w tej kwestii stanowisk. Panie po konsultacji powiedzialy, ze
    >zadzwonia w tej sprawie w poniedzialek, no zobaczymy... :-)

    Powiedz im, że istnieje coś takiego jak "pakiet startowy" - to i umowa o dostęp
    do kanałów zdalnych wystarczy.

  • 4. Data: 2005-09-01 17:35:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:df7kbr.1hc.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Powiedz im, że istnieje coś takiego jak "pakiet startowy" - to i
    > umowa o dostęp
    > do kanałów zdalnych wystarczy.

    Panie zachwalaly Sezama, no ale je wysmialem. :-) Ogolnie panie byly
    bardzo mile, i chyba wierzyly rzeczywiscie w to co twierdzily. Po
    prostu chyba kuleja szkolenia albo dostep do aktualnych informacji (o
    tym, ze juz nie ma oplaty za dostep tez dowiedzialy sie ode mnie).

    marekz

  • 5. Data: 2005-09-01 17:38:33
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:df7b4p$bvs$1@news.onet.pl...

    > Alez mają szybkosć te paniusie. Który oddział tak z ciekawości??
    > Mały czy duży??

    Przypuszczam, ze to jest zwiazane z tym obledem z kredytami na zakup
    akcji w tych dniach. Byl to jeden z wiekszych oddzialow w centrum
    Krakowa i co do zasady nie narzekam tam na obsluge, a na pewno nie na
    brak dobrej woli ze strony pracownikow.

    Mnie sie az tak bardzo nie spieszy, bo slyszalem, ze i tak faktyczna
    uzytecznosc tego dostepu jest dosc OGRANICZONA. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2005-09-01 18:57:22
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > tym, ze juz nie ma oplaty za dostep tez dowiedzialy sie ode mnie).

    Jak więc mogły wiedzieć że mozna uzyskać dostep tylko do KK?
    Niestety niektóre typy tak mają - są miłe ale nic nie wiedzą :)

    Darek