  • 1. Data: 2002-01-01 15:44:43
    Temat: [BPH] Wpłata gotówki
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Adam" <a...@o...pl> wrote in message news:a0q1sc$nam$1@flis.man.torun.pl...
    > Przeczytałem sobie nową TOiP. Czy mam rozumieć, że wpłacając np. 50 lub
    > 100PLN na własny ROR zapłacę 10PLN prowizji?

    Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię BPH PBK.

    I dowiedziałem się, że rzeczywiście to jest prawda. Dotyczy do wszystkich
    rachunków typu Sezam. Czyli jak chcesz wpłacić 10 PLN na swój rachunek
    SEZAM, to musisz zapłacić 10 PLN prowizji.

    Natomiast jak chcesz zapłacić np. rachunek za prąd, to prowizja wynosi 14
    PLN (słownie:czternaście PLN) - dlatego że 10 PLN za wpłatę gotówkową a 4
    PLN za przelew do innego banku).

    TO JEST OBŁĘD!!!!

    Czwartek będzie ostatnim dniem mojej współpracy z BPH PBK.

    Przecież jak mogę powierzać pieniądze instytucji, która łamie prawo? (zobacz
    stanowisko Generalnego Inspektora Nadzoru
    Bankowego - pismo z dnia 16 maja 2000 r. NB/BPN/I/137/00)

    Pozdrawiam

    AR

  • 2. Data: 2002-01-01 16:40:30
    Temat: Re: [BPH] Wpłata gotówki
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > stanowisko Generalnego Inspektora Nadzoru
    > Bankowego - pismo z dnia 16 maja 2000 r. NB/BPN/I/137/00)

    JA PRZED CHWILA DZWONIŁEM I POPROSIŁEM ZEBY PANI Z KTÓRĄ rozmawiałem
    sprawdziłą tę informację dokładniej i po sprawdzeniu okazało sie że ta opłata
    nie dotyczy rorow typu sezam........

  • 3. Data: 2002-01-01 17:06:58
    Od: wojo <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:

    > JA PRZED CHWILA DZWONIŁEM I POPROSIŁEM ZEBY PANI Z KTÓRĄ rozmawiałem
    > sprawdziłą tę informację dokładniej i po sprawdzeniu okazało sie że ta opłata
    > nie dotyczy rorow typu sezam........

    Tak czy siak ale czy ostatnie dzialania BPH nie sa dazeniem do samolikwidacji
    obslugi detalicznej?

  • 4. Data: 2002-01-01 17:52:52
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 01 sty 2002 at 17:06 GMT,
    wojo <@skrzynka.pl> napisał(a):
    > Tak czy siak ale czy ostatnie dzialania BPH nie sa dazeniem do samolikwidacji
    > obslugi detalicznej?

    Ja bym to określił - jako odstraszanie klientów od chodzenia do okienka,
    klienci won na bankofon i sbi (kulawe), a panienki z okienek się
    pozwalnia.

    Jurek

  • 5. Data: 2002-01-01 19:11:23
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > JA PRZED CHWILA DZWONIŁEM I POPROSIŁEM ZEBY PANI Z KTÓRĄ rozmawiałem
    > sprawdziłą tę informację dokładniej i po sprawdzeniu okazało sie że ta
    opłata
    > nie dotyczy rorow typu sezam........

    W BPH-PBK mają chyba dom wariatów.
    Zadzwoniłem raz jeszcze.
    I dowiedziałem się to co poprzednio - za wpłatę na BPH-Sezam,
    BPHSezamStudent pobierana jest prowizja - 0,5 % minium 10 PLN.

    I co teraz? Przecież to istny cyrk.

    AR

  • 6. Data: 2002-01-01 19:32:45
    Od: "gregoo" <g...@p...fm>

    Rozmawialem ze znajomym, ktory pracuje w BPH. Twierdzi on, ze to oplata
    dotyczy wplat na konta osob trzecich( przedtem bylo to 7 zl), nie kont
    wlasnych. Tyle ze w regulaminie nie znalazlem zapisu dot. kont osob
    trzecich, nie dot kont wlasnych nie ma w regulaminie.
    gregoo

  • 7. Data: 2002-01-02 13:23:56
    Od: wojo <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    Jurek Zielinski wrote:

    > Ja bym to określił - jako odstraszanie klientów od chodzenia do okienka,
    > klienci won na bankofon i sbi (kulawe), a panienki z okienek się
    > pozwalnia.
    >
    > --

    Dodal bym tez - biedni won - wysokie oplaty za uzywanie konta
    Bogaci tez won - niskie odsetki, kiepska obsluga, oddzialy zamkniete w soboty
    etc...

    Bank wyzywi sie sam - ale z czego?

  • 8. Data: 2002-01-02 20:29:05
    Temat: 10 zl nie dotyczy wlasnego ROR-u
    Od: "gregoo" <g...@p...fm>

> [...]
    > wlasnych. Tyle ze w regulaminie nie znalazlem zapisu dot. kont osob
    > trzecich, nie dot kont wlasnych nie ma w regulaminie.

    Potwierdzam swojego poprzedniego posta oficjalna nota ktora otrzymalem w
    odpowiedzi na maila:

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że:
    1. Nowa taryfa obowiazuje od 01.01.2002.
    2. Opłata za wpłatę na rachunek nie dotyczy wpłaty na własny rachunek ROR.
    ..."
    gregoo

  • 9. Data: 2002-01-03 10:38:13
    Temat: Re: 10 zl nie dotyczy wlasnego ROR-u
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > 1. Nowa taryfa obowiazuje od 01.01.2002.
    > 2. Opłata za wpłatę na rachunek nie dotyczy wpłaty na własny rachunek

    To jest Tabela Oplat i Prowizji dotyczaca wlasnie TYLKO RORow i jest do
    sciagniecia z ich strony, to sami nie wiedza, co w niej maja ...
    Wojtek

  • 10. Data: 2002-01-03 11:08:43
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "gregoo" <g...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > 1. Nowa taryfa obowiazuje od 01.01.2002.
    > 2. Opłata za wpłatę na rachunek nie dotyczy wpłaty na własny rachunek

    Też wysłałem maila z ich strony i otrzymałem odpowiedź prawie tej samej
    treści - nie ma prowizji od wpłat na ROR.

    Tylko że tu jest problem: dzisiaj chciałem wpłacić na swój ROR, a kasjerka
    powiedziała mi, że będzie od tego 10 PLN prowizji. I co?
    Poprosiłem wtedy o rozmowę z jej przełożonym - ten odpowiedział to samo -
    jest prowizja, gdyż to przewiduje TOiP. Poradziłem mu wówczas, aby się
    skontaktował z centralą i dowiedział się, jak jest na prawdę, aby nie
    naciągali w przyszłości innych klientów, gdyż ja rezygnuję z ich usług.

    Pozdro
    AR szukający nowego banku