  • 11. Data: 2005-12-04 11:45:52
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> writes:

    > A jak klient nie chce otrzymywać korespondencji od Banku? Nie wyraża zgody i
    > już? To co?

    To nie moze byc klientem banku.

    Niech sobie klient zamowi odbieranie korespondencji w oddziale.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2005-12-04 12:03:38
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Niech sobie klient zamowi odbieranie korespondencji w oddziale.

    Nie da się

    Darek

  • 13. Data: 2005-12-04 12:22:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-04 12:45, osobnik Krzysztof Halasa stwierdził, iż:
    > To nie moze byc klientem banku.

    ??

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-12-04 12:32:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A jak klient nie chce otrzymywać korespondencji od Banku? Nie wyraża zgody i
    > już? To co?

    Podepnę się, bo z kawałka mojego postu:
    > Zapytałem grzecznie, czy ja nie powinienem coś o tym wiedzieć.
    > Pani odpowiedziała, że powinienem z wyciągu. Tego co go nie dostaję.
    mogłoby wynikać, że ja nie wyrażałem zgody na otrzymywanie korespondencji od
    BPH. Nic takiego nie miało miejsca. Nadal dostaję wyciągi z KK, jakieś
    niezamawiane karty kredytowe, ...

    A jeśli chodzi o wyciągi z Seza@ma, to nie ja z nich rezygnowałem, ale bank z
    nich zrezygnował. Polecam wątki z początku roku. Owszem mogłem sobie ponownie
    ustawić ich otrzymywanie i pewnie gdyby chodziło o inny bank, bym tak zrobił.
    Ale z zeznać infolinek i dyskusji na grupie wynikało, że otrzymywanie wyciągów
    papierowych "w chwili obecnej" jest bezpłatne...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 15. Data: 2005-12-04 13:53:20
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A jeśli chodzi o wyciągi z Seza@ma, to nie ja z nich rezygnowałem, ale
    > bank z
    > nich zrezygnował. Polecam wątki z początku roku.

    Na stronach BPH jest umieszczona TOiP. O ile pamiętam na stronie głównej
    była wzmianka o wprowadzeniu nowej TOiP.

    Darek

  • 16. Data: 2005-12-04 13:56:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> writes:

    > ??

    Chcesz o cos zapytac?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-12-04 14:33:44
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na stronach BPH jest umieszczona TOiP. O ile pamiętam na stronie głównej
    > była wzmianka o wprowadzeniu nowej TOiP.

    no niestety w tym przypadku prawo jest bezwgledne! nie wystarczy informacja
    umieszczona na stronach BPH.

    pzdr.

    piotr

  • 18. Data: 2005-12-04 14:33:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 4 Dec 2005 13:32:57 +0100, Jacek napisał(a):

    > A jeśli chodzi o wyciągi z Seza@ma, to nie ja z nich rezygnowałem, ale bank z
    > nich zrezygnował. Polecam wątki z początku roku.

    Ten bank tak ma od czasu gdy BPH połączył się z PBK. To już kolejny raz,
    że jak szykują klientom jakiś numer, to zaczynają od zaprzestania
    przysyłania wyciągów.

    --
    Krzysztof

  • 19. Data: 2005-12-04 14:59:31
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Na stronach BPH jest umieszczona TOiP.

    No, jest.

    > O ile pamiętam na stronie głównej
    > była wzmianka o wprowadzeniu nowej TOiP.

    Być może.

    Natomiast nie bardzo wiem jak mój post wiąże się z Twoją odpowiedzią :-)

    Żeby zakończyć (raczej) dyskusję z mojej strony:
    Prawo bankowe:
    "2. Umowa kredytu powinna być zawarta na piśmie i określać w szczególności:
    9) wysokość prowizji, jeżeli umowa ją przewiduje,
    10) warunki dokonywania zmian i rozwiązania umowy.
    ..."

    A na stronach banku jest róniweż "Regulamin rachunków"
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1232pdf.pdf
    Polecam zwłaszcza par. 16 pkt. 3 (który z warunków wystąpił?) i odesłanie do
    par. 44 (dostarczyć).
    [Nie wklejam, bo nie umiem :-( To jest jakieś "kodowanie własne" i umnie nie
    działa ani szukanie, ani kopiowanie (krzaczki). Czy ktoś biegły w PDF'ach mógłby
    podpowiedzieć jak się do tego dobrać?]

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 20. Data: 2005-12-04 15:37:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-04 14:56, osobnik Krzysztof Halasa stwierdził, iż:
    > Chcesz o cos zapytac?

    Tak, dlaczego ktoś, kto nie chce otrzymywać korespondencji z banku, nie
    może być jego klientem.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl