  • 1. Data: 2005-06-05 12:54:13
    Temat: BIK i przekazywanie informacji o KK
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    Czy Bank raiffeisen przekazuje do BIK informacje o posiadanych kartach
    kredytowych i limitach swoich klientow??

  • 2. Data: 2005-06-05 13:05:56
    Temat: Re: BIK i przekazywanie informacji o KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pawel Zaniuk "atri" said the following On 2005-06-05 14:54:
    > Czy Bank raiffeisen przekazuje do BIK informacje o posiadanych kartach
    > kredytowych i limitach swoich klientow??

    Jeśli chodzi o karty: nie, przypuszczam, ze o limitach też. A
    prznajmniej jeszzce do niedawna tego nie robił.
    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-06-05 13:11:30
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    > Jeśli chodzi o karty: nie, przypuszczam, ze o limitach też. A prznajmniej
    > jeszzce do niedawna tego nie robił.
    > KJ
    >

    > --

    aha, bo mam dylemat, staram sie o kredyt hipoteczny i gdybym nie powiedzial
    ze mam ta karte to moge dostac znacznie wiecej pieniedzy i tu rodzi sie
    pytanie ujawniac czy nie??

  • 4. Data: 2005-06-05 13:16:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pawel Zaniuk "atri" said the following On 2005-06-05 15:11:
    [..]

    > aha, bo mam dylemat, staram sie o kredyt hipoteczny i gdybym nie powiedzial
    > ze mam ta karte to moge dostac znacznie wiecej pieniedzy i tu rodzi sie
    > pytanie ujawniac czy nie??
    Bez liczb trudno cokolwiek doradzać.

    KJ

  • 5. Data: 2005-06-05 13:23:19
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    > Bez liczb trudno cokolwiek doradzać.
    >
    > KJ
    tyle potrzebuje:
    kwota domu z dzialka 148000 PLN wplata 5% dodatkowo 20000 PLN,

    splacajac calkowicie karte tj 4000 PLN - 148000PLN plus 20000PLN
    a z karta zadlozona 148000 i max 5000 PLN

    wiec roznica jest spora, ale jest rowniez rysyko ze jesli tego nie ujawnie
    to moge sie pozegnac z kredytem

    PZ

  • 6. Data: 2005-06-05 13:26:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pawel Zaniuk "atri" said the following On 2005-06-05 15:23:

    > tyle potrzebuje:
    [...]

    napisz jeszcze raz:
    ile ci potrzeba, ile masz wkładu własnego
    ile ci wychozi zdolności "z kartą" i bez karty
    KJ

  • 7. Data: 2005-06-05 13:30:22
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    > napisz jeszcze raz:
    > ile ci potrzeba, ile masz wkładu własnego
    > ile ci wychozi zdolności "z kartą" i bez karty
    > KJ

    potrzeba 148000 + 20000 na wykonczenie

    z karta dostane 148000 + 5000 na wykonczenie
    bez karty 148000 +20000

    mam ok 15% ze 148000 ale do banku oddaje tylko 5% ze wzgledu na wyszelkie
    oplaty tj prowizja biura nieruchomosci, oplaty notarialne i podatki

    PZ