  • 1. Data: 2005-06-05 14:18:23
    Temat: citibank - pytanie
    Od: Piotrek <p...@o...pl>

    Witam
    tak sie zastanawiam czy nie zalozyc konta w citibanku ale potrzebuje
    kilku odpowiedzi ;-)
    moze jest tu ktos kto ma tam konto i moglby mi na nie odpowiedziec?

    1. oplata za prowadzenia konta 4.99 miesiecznie
    czy w ramach tej opaty dostaje do konta hasla jednorazowe? czy jak to
    wyglada? bo niby przelewy przez internet sa pozniej bezplatne
    czy to rzeczywiscie tak jest?

    2. chce na tym koncie otwozyc konto walutowe w funtach
    zamierzam wyjechac do anglii i wplacac na to konto pieniadze tam
    zarobione
    ile citibank pobiera oplaty za przelewy zagraniczne?
    i czy jesli mam powiedzmy iles tam funtow na koncie walutowym. To czy
    moge zrobic z tego konta darmowy przelew na moje drugie konto w
    citibanku ale zlotowkowe? Zeby mi przeliczyli po aktualnym kursie i
    umiescili to w zlotowkach. Da sie tak zrobic?

    3. czy do konta walutowego citibank daje karte bankomatowa? i czy mozna
    w anglii wyplacac bezposrednio funty bez zadnych przelicznikow na
    zlotowki?

    ;-)
    to chyba tyle
    dzieki za jakas odpowiedz
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-06-05 14:42:26
    Temat: Re: citibank - pytanie
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Piotrek wrote:
    > 1. oplata za prowadzenia konta 4.99 miesiecznie
    > czy w ramach tej opaty dostaje do konta hasla jednorazowe? czy jak to
    > wyglada? bo niby przelewy przez internet sa pozniej bezplatne
    > czy to rzeczywiscie tak jest?

    Zeby sie zalogowac potrzebna karta. Jakl karta to i Citiphone. Czyli 4,99
    wloz miedzy bajki.
    Hasle nie dostajesz - chyba najgorzej zabezpieczony pod tym wzgledem system
    bankowosci internetowej w Polsce.

    > 2. chce na tym koncie otwozyc konto walutowe w funtach
    > zamierzam wyjechac do anglii i wplacac na to konto pieniadze tam
    > zarobione
    > ile citibank pobiera oplaty za przelewy zagraniczne?

    Zalezy do jakiego banku. Nikt konkretnej odpowiedzi nie udzieli Ci niestety.

> [...]
    > citibanku ale zlotowkowe? Zeby mi przeliczyli po aktualnym kursie i
    > umiescili to w zlotowkach. Da sie tak zrobic?

    Tak.

    > 3. czy do konta walutowego citibank daje karte bankomatowa? i czy
    > mozna w anglii wyplacac bezposrednio funty bez zadnych przelicznikow
    > na zlotowki?

    Standardowa karte Maestro mozesz podpiac do konta walutowego.
    Jesli wyplacisz z bankomatu brytyjskiego citka (a tych tam bardzo malo
    niestty_ - bedzie za free. Jesli z innego bankomatu - 9,99zl.
    Aha - przy platnosciach bezgotowkoych - kasa pobiewrana bedzie z konta w
    PLN!

    Zastanow sie moze nad rachunkiem zalozonym tam na miejscu, ewentualnie
    www.dbpbc.pl zobacz

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2005-06-05 14:49:35
    Od: Piotrek <p...@o...pl>

    > Zalezy do jakiego banku. Nikt konkretnej odpowiedzi nie udzieli Ci niestety.

    chodzi mi o wplacanie w anglii pieniedzy na konco citibanku
    oni powinni miec jakas stala oplate za przyjedzie przelewu

    np w bzwbk jest 25zl bodajze
    a w pko 15zl

    wplacam funty w londynie i chce miec tyle samo funtow na koncie
    walutowym ;-)

    > Zastanow sie moze nad rachunkiem zalozonym tam na miejscu, ewentualnie
    > www.dbpbc.pl zobacz
    zalozyc konto w anglii nie jest tak prosto
    musze przedstawic papier, ze przez pol roku placilem rachunki za gaz,
    prad czy cokolwiek

    takze konto moglbym zalozyc dopiero po pol roku ;/

  • 4. Data: 2005-06-05 16:46:25
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Piotrek" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > prad czy cokolwiek
    >
    > takze konto moglbym zalozyc dopiero po pol roku ;/

    Witam,

    Zadajesz pytanie na grupe jakbys nie mogl isc do CiTi i sie dowiedziec.
    Ja tak zrobilem i mialem info z 1 reki.

    Stary jak chcesz lokowac pieniadze to sie troche postaraj i dowiedz czegos.

    A zalozenie konta w UKju trwa nie 6 ale 3 miechy bo tyle standardowo czeka
    sie na rachunek za telefon ;) - znowu sie nie przygotowales :)

    salut
    Piotrek,

    ps.: posiadacz konta w CiTi i Bary..costam ;)

  • 5. Data: 2005-06-05 17:53:35
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > chodzi mi o wplacanie w anglii pieniedzy na konco citibanku
    > oni powinni miec jakas stala oplate za przyjedzie przelewu
    >
    > np w bzwbk jest 25zl bodajze
    > a w pko 15zl

    citi w Polsce a Citi w Anglii to dwa rózne banki i prowizje równiez rózne.
    Przelew zagraniczny bedzie realizowany po kosztach Citi angielskiego, Citi
    w Polsce nie pobiera prowizji za przelewy przychodzace zagraniczne

  • 6. Data: 2005-06-05 17:54:18
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Hasle nie dostajesz - chyba najgorzej zabezpieczony pod tym wzgledem
    > system
    > bankowosci internetowej w Polsce.

    prace nad wdrożeniem haseł jednorazowych trwają ....

  • 7. Data: 2005-06-05 19:57:24
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    :
    : ps.: posiadacz konta w CiTi i Bary..costam ;)
    :
    :

    Barclays ? ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 8. Data: 2005-06-05 23:18:20
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > salut
    > Piotrek,
    >
    > ps.: posiadacz konta w CiTi i Bary..costam ;)

    A ja nie bedac nigdy w Anglii otworzylem tam konto w Citi UK bez zadnych proof
    of adress :) W USA by to nie przeszlo....

  • 9. Data: 2005-06-06 09:14:26
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-05 19:54:18, Seba napisał(a):

    > prace nad wdrożeniem haseł jednorazowych trwają ....

    Od 2 lat. Zrezygnowalem z ich uslug bo normalnie sie balem o swoje
    pieniadze.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 10. Data: 2005-06-06 11:01:28
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>
    napisał w wiadomości news:b5ogft9e1mla.cm454s944bh8$.dlg@40tude.net...

    > Od 2 lat. Zrezygnowalem z ich uslug bo normalnie sie balem o swoje
    > pieniadze.

    od 3 miesięcy, wcześniej nawet nie próbowali ściemniać że nad tym pracują