  • 1. Data: 2006-06-09 07:52:52
    Temat: BIK i BPH:(
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam. Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest jakas osoba/instytucja
    odpowiedzialna ze wprowadzanie klienta do tejze bazy?
    Bph mnie od 3 lat nie wprowadzil, przez co musze teraz ponosic
    koszty opini o prowadzonym koncie:(!!! - Zlodzieje!
    Jestem jednak raczej bezsilny bo przypuszczam, ze panienka
    z okienka rozlozy raczki i powie ze to nie jej wina - co troszke rozumiem,
    jednak ktos chyba musi odpowiadac za dosc jednak istotny wpis?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-06-09 07:54:06
    Temat: Re: BIK i BPH:(
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    grzech wrote:

> [...]
    > z okienka rozlozy raczki i powie ze to nie jej wina - co troszke
    > rozumiem, jednak ktos chyba musi odpowiadac za dosc jednak istotny

    Żaden bank nie ma obowiązku wprowadzać klientów do BIK. To tylko jego
    dobra wola.

  • 3. Data: 2006-06-09 07:57:29
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Żaden bank nie ma obowiązku wprowadzać klientów do BIK. To tylko jego
    > dobra wola.

    Raczej w moim przypadku - ZLA WOLA:(

    pzdr.

  • 4. Data: 2006-06-09 08:04:20
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    bank nic nie musi, dlatego przewaznie wysyla info nt tzw. zlych klientow

  • 5. Data: 2006-06-09 09:41:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6ba6q$s52$1@nemesis.news.tpi.pl, *Robert Sierant* wrote:
    > bank nic nie musi, dlatego przewaznie wysyla info nt tzw. zlych
    > klientow

    Czyli wez karte kredytowa (bo chyba najlatwiej) nie splac w GP, albo splac
    tylko kwote minimalna i po 2 miesiacach juz powinienes byc w upragnionym
    BIKu ;-)

    Swoja droga, Pekao SA, po ponad 8 miesiacach posiadania u nich karty
    kredytowej i co najmniej 8 latach posiadania konta, tez nie zrobilo zadnego
    wpisu na moj temat :(
    Ale moze dlatego ze ja zawsze w GP splacam wszystko :(

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-06-09 10:36:17
    Od: Kisia <k...@w...pl>

    darnok napisał(a):

    > Czyli wez karte kredytowa (bo chyba najlatwiej) nie splac w GP, albo
    > splac tylko kwote minimalna i po 2 miesiacach juz powinienes byc w
    > upragnionym BIKu ;-)

    W BIK-u jest każdy, ale nie każdy jest w BRKN-ie, bo pewnie o to chodzi.

  • 7. Data: 2006-06-09 10:56:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6bivs$l1k$2@atlantis.news.tpi.pl, *Kisia* wrote:

    > W BIK-u jest każdy, ale nie każdy jest w BRKN-ie, bo pewnie o to
    > chodzi.

    Nie jest kazdy, bo w kwietniu sie wybralem i zlecilem zapytanie - po 8
    miesiacach posiadania kredytowki i kilku kontach bankowych, odpowiedz BIKu
    brzmiala - Nie zarejestrowano *ZADNYCH* wpisow. Mam to na pismie.

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-06-09 12:31:11
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    darnok napisał(a):

    > Nie jest kazdy, bo w kwietniu sie wybralem i zlecilem zapytanie - po 8
    > miesiacach posiadania kredytowki i kilku kontach bankowych, odpowiedz
    > BIKu brzmiala - Nie zarejestrowano *ZADNYCH* wpisow. Mam to na pismie.

    Dokladnie - to kwestia uznaniowa banku - np. GE wali wszytsko w BIK (mam
    cala historie splat rat za laptopa - wszytsko bylo w terminie ale GE i
    tak dawal co miesiac info - nie wiem po co) A przykladowo Citi daje
    wyjatkowo niesolidnych kredytobiorcow - ja np nie mam wpisu mimo ze
    zdazylo mi sie pare razy "zgrzeszyc" wobec ich KK ;)
    Wniosek - co bank to inne podejscie do BIKu.

    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-06-09 17:18:12
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Witam. Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest jakas osoba/instytucja
    > odpowiedzialna ze wprowadzanie klienta do tejze bazy?

    Jest. W kazdym banku znajduje się odpowiednia komórka.

    > Bph mnie od 3 lat nie wprowadzil, przez co musze teraz ponosic
    > koszty opini o prowadzonym koncie:(!!! - Zlodzieje!

    BIK zawiera historię kredytową, jaka ona by nie była. Jeżeli miałeś
    przekroczenia to zawsze one tam będą.
    Jezeli zapisy BIK nie odzwierciedlają Twojej historii konta zawsze mozesz
    żądać korekty danych w BIK (o ile są zasadne)

    > Jestem jednak raczej bezsilny bo przypuszczam, ze panienka
    > z okienka rozlozy raczki i powie ze to nie jej wina - co troszke rozumiem,
    > jednak ktos chyba musi odpowiadac za dosc jednak istotny wpis?

    Ale czy Ty wiesz dokładnie o jaki problem chodzi? Widziałeś swój raport BIK?
    Jeżeli jesteś pewien że BPH źle przetwarza Twoje dane o zadłuzeniu na
    początek polecam stronkę: http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt
    Podaj dokładne swoje dane i opisz problem a otrzymasz szybko odpowiedź.

    Darek

    Ps. mój BIK z debetu w BPH pokrywa się dokładnie z historią konta.