  • 1. Data: 2007-04-17 14:05:32
    Temat: Awaria VISA i BZ WBK od 13-go do dziś!
    Od: kamileq <k...@g...com>

    Witam.

    Jest coś może komuś więcej wiadome o awarii związanej z autoryzacją
    płatności przez internet kartą VISA w banku BZ WBK? Od piątku 13-go
    nie mogę zapłacić AlleKartą przez PayPala, ani na Allegro, ani nigdzie
    indziej. Udało mi się uzyskać informację na infolinii [(61) 8565326],
    że to jakaś większa awaria i dopiero w poniedziałek zaczęli coś z tym
    robić (mieli większa liczbę zgłoszeń), we wtorek, dziś (17.04.2007)
    miało być skończone, a dalej nie działa - jak widać wielcy informatycy
    sobie nie radzą. A dolar idzie w górę, oni przez to powodują dla mnie
    REALNE straty. Jest jakiś zapis w regulaminie na ten temat? Dzięki z
    góry za podanie jakiś informacji.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-04-17 14:07:58
    Temat: Re: Awaria VISA i BZ WBK od 13-go do dziś!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "kamileq" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    sobie nie radzą. A dolar idzie w górę, oni przez to powodują dla
    mnie
    REALNE straty. Jest jakiś zapis w regulaminie na ten temat? Dzięki
    góry za podanie jakiś informacji.

    Dolar spada i powinieneś być bankowi wdzięczny. ;-)

    marekz

  • 3. Data: 2007-04-17 14:15:23
    Od: kamileq <k...@g...com>

    On 17 Kwi, 16:07, "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote:
    > Dolar spada i powinieneś być bankowi wdzięczny. ;-)

    Jak to spada?! Jeszcze niedzielę kurs paypalowy był 2,83PLN, teraz $1
    = 2,89PLN, wiec na $1000 jesteś 60 zł do tyłu...
    Tak samo na stronach NBP, wyraźnie jakieś grosze kurs dolara
    podskoczył.

  • 4. Data: 2007-04-17 14:46:30
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "kamileq" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    Nie wiem czemu tak jest i czy to prawda czy jakas pomyłka. Na
    międzybnkowym USD w ostatnich dniach spada do PLN. Teraz jest po
    około 2,8050.

    marekz

  • 5. Data: 2007-04-17 17:02:23
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kamileq wrote:
> [...]
    > płatności przez internet kartą VISA w banku BZ WBK? Od piątku 13-go
    > nie mogę zapłacić AlleKartą przez PayPala, ani na Allegro, ani nigdzie

    Ja płaciłem Allekartą 13, 15 i 16-tego.
    Awarii nie zuważyłem.

  • 6. Data: 2007-04-17 18:07:59
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Ja płaciłem Allekartą 13, 15 i 16-tego.
    > Awarii nie zuważyłem.

    A ja płaciłem kilkukrotnie Mastercard'em BZ WBK i polecam na przyszłość
    :)
    LO

  • 7. Data: 2007-04-17 20:10:30
    Od: kamileq <k...@g...com>

    On 17 Kwi, 19:02, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
    > Ja płaciłem Allekartą 13, 15 i 16-tego.
    > Awarii nie zuważyłem.

    Cholera jasna, to co jest?! Nie mogę nadal nią płacić, dziwne to...

  • 8. Data: 2007-04-17 21:02:49
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Cholera jasna, to co jest?! Nie mogę nadal nią płacić, dziwne to...
    Na jakims angielsko jezycznej stronie znalazelem informacje, ze Visa ma
    problemy. Pamietam ze bylo o kilku krajach europejskich.

    Robert

    PS. znalazlem : http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6553385.stm

  • 9. Data: 2007-04-18 17:59:30
    Od: kamileq <k...@g...com>

    On 17 Kwi, 23:02, Robert
    <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkresle...@gaze
    ta.pl> wrote:

    > Na jakims angielsko jezycznej stronie znalazelem informacje, ze Visa ma
    > problemy. Pamietam ze bylo o kilku krajach europejskich.

> [...]

    Alleluja! Dzisiaj od 16.00 wszystko zaczęło już normalnie działać.
    Gdyby placówka BZ WBK była w Rzeszowie to nie omieszkałbym się tam
    pofatygować i złożyć reklamację...