  • 1. Data: 2007-04-17 09:11:14
    Temat: [info] KK - program rabatowy i zaokrąglenia, banki i 0801
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak informacyjnie zapodaje.

    KK i program rabatowy.
    W sobotę kupowałem dla kolegi laptopa w sieci Mix RTV AGD. Sieć jest w
    programie rabatowym Citi (8%) i Rajfiego (5%) jednak jak się okazało
    sklep, może po prostu odmówić przyznania upustu i tyle (Pomijam fakt, że
    sprzedawcy o tym w ogóle nie słyszeli i usłyszałem "To jest gdzieś, ale
    na Śląsku nie u nas"). Według mnie ten program jest tyle warty co te
    niby ubezpieczenia darmowe do karty - wszystko jest ale na www/papierze.

    KK i zaokrąglenia
    W sumie to raczej ciekawostka. RobertS kiedyś pisał o zaokrągleniach kk
    bodajże w Mile. W ten weekend miałem to samo w Citi: zakupy w Lidl na
    kwotę 41,96 a blokada była na 42,00. Gdybam, że być może zależy to w
    jakimś stopniu od sklepu?

    Banki i ich partyline 0 801
    Nie wiem być może dopiero teraz to zauważyłem, ale większość banków
    nalicza już nie jeden impuls za dzwonienie na swoją partyline, bez
    względu na długość rozmowy, tylko według stawki operatora TP SA. Jako,
    że w domu korzystam z telefonu VoIP to mi bardziej się opłaca dzwonić na
    nr stacjonarny partyline (kasuje mnie od 5 do 9 gr brutto za minutę) niż
    na 0 801 (kasuje mnie 0,35 gr brutto za minutę). Także jak ktoś posiada
    darmowe minut na stacjonarne etc to warto skorzystać.

    PS Jakieś 7 minut po zakupie laptopa telefon z Citi o potwierdzenie
    transakcji - mi się to bardzo podoba.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-04-17 09:29:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > na Śląsku nie u nas"). Według mnie ten program jest tyle warty co te
    > niby ubezpieczenia darmowe do karty - wszystko jest ale na www/papierze.
    dlatego nalezy z przymruzeniem oka traktowac reklamy z serii "w tysiacach
    sklepow rabaty przy platnosci karta wydana przez bank X"!!!
    a swoja droga nie probowales zapytac w Citi dlaczego w sklepie nie chca
    honorowac rabatu?

> [...]
    > bodajże w Mile. W ten weekend miałem to samo w Citi: zakupy w Lidl na
    > kwotę 41,96 a blokada była na 42,00. Gdybam, że być może zależy to w
    w moim przypadku zalezalo to od karty i banku (MC w Mille), blokada zawsze
    jest na kwote wyzsza o kilka %, ale obciazenie juz na wlasciwa kwote

> [...]
    > na 0 801 (kasuje mnie 0,35 gr brutto za minutę). Także jak ktoś posiada
    > darmowe minut na stacjonarne etc to warto skorzystać.
    juz dawno to zauwazylem, na poczatku bymy bezplatne numery 0800, pozniej
    czesciowo platne 0801 (za jeden impuls), a teraz
    placi sie juz normalnie za cala rozmowe

    BTW
    skype wprowadzilo oplate za zainicjowanie rozmowy, kilkanascie groszy!

    > PS Jakieś 7 minut po zakupie laptopa telefon z Citi o potwierdzenie
    > transakcji - mi się to bardzo podoba.
    przy okazji mogles zapytac co z tym rabatem?
    8% przy kupnie laptopa to raczej spora kwota...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-17 09:41:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.04.2007 Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:
> [...]
    > na Śląsku nie u nas"). Według mnie ten program jest tyle warty co te
    > niby ubezpieczenia darmowe do karty - wszystko jest ale na www/papierze.

    Ktoś tu pisał, że złożył w tej sprawie reklamację w banku i oddali mu kasę
    równą rabatowi.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-04-17 10:06:56
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Na stronie Citi jest:

    "Jeżeli w punkcie sprzedaży należącym do Programu Rabatowego nie otrzymałeś
    rabatu, możesz domagać się zwrotu kwoty Rabatu. Poinformuj o tym CitiPhone -
    zadzwoń: 0 801 32 2484"

    A co do zaokrągleń. To po 2 dniach saldo dostępne i obciążenie jest u mnie
    prawidłowe co do grosza. Ale nie wiem czy to reguła czy nie bo to moje
    pierwsze zakupy ich kartą.

    ---
    ~yasiek

    .

  • 5. Data: 2007-04-17 10:08:32
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
> [...]
    > gdzieś, ale na Śląsku nie u nas"). Według mnie ten program jest tyle
    > warty co te niby ubezpieczenia darmowe do karty - wszystko jest ale

    Ja tam zawsze mialem znizki na karte Citi (np. w Wittchen).

> [...]
    > kk bodajże w Mile. W ten weekend miałem to samo w Citi: zakupy w Lidl
    > na kwotę 41,96 a blokada była na 42,00. Gdybam, że być może zależy to

    A z tym sie nie spotkalem.

> [...]
    > minutę) niż na 0 801 (kasuje mnie 0,35 gr brutto za minutę). Także
    > jak ktoś posiada darmowe minut na stacjonarne etc to warto skorzystać.

    Nie mam stacjonarnego :)

    > PS Jakieś 7 minut po zakupie laptopa telefon z Citi o potwierdzenie
    > transakcji - mi się to bardzo podoba.

    I ciekawe co sie stanie jak powiesz, ze nie potwierdzasz (po 7 minutach jestes
    juz daleko) ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-04-17 10:15:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I ciekawe co sie stanie jak powiesz, ze nie potwierdzasz (po 7 minutach
    > jestes
    > juz daleko) ?
    >
    > --
    > Mithos

    i oto jest pytanie?
    oczywiscie nie potwierdzajac poswiadczysz nieprawde...
    ale co sie stanie jak nie odbierzesz telefonu?
    takiego obowiazku przeciez nie masz...

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-04-17 10:17:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > i oto jest pytanie?
    > oczywiscie nie potwierdzajac poswiadczysz nieprawde...

    I jakie ma znaczenie poswiadczenie nieprawdy komus, kto niewiadomo kim jest ? Bo
    przez telefon to mozna sie przedstawic jako kazdy.

    > ale co sie stanie jak nie odbierzesz telefonu?
    > takiego obowiazku przeciez nie masz...

    Pewnie nic sie nie stanie. Stad ten system dzwonienia i pytania to pewnie jakas
    fikcja.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-04-17 10:20:05
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > w moim przypadku zalezalo to od karty i banku (MC w Mille), blokada zawsze
    > jest na kwote wyzsza o kilka %, ale obciazenie juz na wlasciwa kwote

    U mnie to na razie jedyny taki przypadek.

    > BTW
    > skype wprowadzilo oplate za zainicjowanie rozmowy, kilkanascie groszy!

    Ja nie korzystam ze skype no chyba, że rozmowy skype<>skype. Mam bramkę,
    zwykły telefon i dwa numery stacjonarne jeden ze swojej stery
    numeracyjnej a drugi ze "strefy X" czyli 039 ;) A wszystko to za 3,10 zł
    za miesiąc. Jakoś rozmów taka jaką miałem w dialogu gdzie płaciłem 23zł
    za najniższy abonament. Łącze mam z Aster 1Mbps.

    > przy okazji mogles zapytac co z tym rabatem?
    > 8% przy kupnie laptopa to raczej spora kwota...

    No właśnie zapytałem a jako, że była sobota to kazali zadzwonić w
    poniedziałek. Wczoraj dzwoniłem i taką odpowiedź otrzymałem. Z tego co
    napisali inni spróbuje złożyć jednak reklamację bo być może mój znajomy
    jednak uzyska ten rabat 8%.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-04-17 10:25:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I jakie ma znaczenie poswiadczenie nieprawdy komus, kto niewiadomo kim
    > jest ? Bo przez telefon to mozna sie przedstawic jako kazdy.
    w zasadzie tak, mozesz tez powiedziec ze nazywasz sie jakos tam i nie
    jestes osoba, do ktorej dzwonia...

    > Pewnie nic sie nie stanie. Stad ten system dzwonienia i pytania to pewnie
    > jakas
    > fikcja.
    jezeli mialoby stac sie NIC to faktycznie system jest do bani, ale byc moze
    jednak cos sie stanie np. transakcja/karta zostanie zablokowana?
    czy akceptant dostanie kase za sprzedany towar czy nie?

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-04-17 10:26:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    yasiek wrote:
> [...]
    > rabatu, możesz domagać się zwrotu kwoty Rabatu. Poinformuj o tym CitiPhone -

    No i tak zrobię :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski