  • 1. Data: 2007-04-17 09:10:35
    Temat: Nowa strona KIR-u...
    Od: AP <a...@o...pl>

    Witam

    Dziś zajrzałem, a tu zaskoczenie - zmieniono wygląd itd. A jeszcze
    bodajże w ub. tygodniu było po staremu...

    Tak na dzień dobry - jest narzędzie do sprawdzania IBAN/NRB i co do
    formularza dot. standardu NRB http://www.kir.com.pl/main.php?p=3919
    mam zastrzeżenia: po co są dwa ostatnie pola? Można łącznie wpisać 34
    znaki...
    Poza tym nie działa poprawnie Kopiuj..

    Może tylko u mnie?

    Pozdrawiam,
    AP

  • 2. Data: 2007-04-17 09:23:38
    Temat: Re: Nowa strona KIR-u...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    AP wrote:
    [...]

    > Tak na dzień dobry - jest narzędzie do sprawdzania IBAN/NRB i co do
    I co pewnie ucieszy więcej osób "wyszukiwarka" banków.

    > mam zastrzeżenia: po co są dwa ostatnie pola? Można łącznie wpisać 34
    > znaki...
    Nie wiem. Sądząc z nazwy strony ("Intranet ..." ) to nie do końca
    przetestowali.

    > Poza tym nie działa poprawnie Kopiuj..

    > Może tylko u mnie?

    U mnie też.