    From: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Autoryzacja Pekao S.A. ZONK....
    Date: Sat, 13 Dec 2003 14:38:47 +0100

    Wlansnie sobie kupowałem bilety na poniedzialek na Dworcu Centralnym...
    Przede mną elegancka pani placi 300 zet za bilety wyciaka srebrną KK Citi...
    POS Pekao stwierdziłe ze nie napisze brak połączenia....
    Pani lekko zielona wyciaga Vise Electron z PKO BP.... I ta zadziałała...
    Teraz kolej na mnie... Na koncie wypłata szaleje od 3 dni wiec środki na
    pewno są... Daje kasjerce ViseClassic BPH oczywiscie zonk... Wyciagam
    electron z tego samego banku, tez zonk.... kolejka juz sie niecierpliwila,
    wiec zaplacilem gotówką...
    Poszedlem potem specjalnie do bankomatu Pekao S.A i ta samą Visa Classic
    wypłaciłem 200 zeta bez problemu.

    Wiec o ch chodzi?

    A gdybym tak na stacji benzynowej zatankowal i nie mial gotowki? Co wtedy
    robicie?

    --
    Pozdrawiam,