  • 1. Data: 2006-12-14 12:01:17
    Temat: Arkusz do kontroli inwestycji
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Witam,

    Mam trochę pieniędzy poinwestowanych tu i tam :) głownie w SFI w mBanku i
    przydałoby sie jakieś narzędzie do opanowania tego. Zrobiłem sobie taki
    prosty arkusz w excelu, ale może są jakieś specjalistyczne narzędzia
    pobierające dane z notowań i przeliczające wszystko na posiadane jednostki +
    informacje, czy jeszcze zarabiam, czy już tracę :)

    Wiem, że można to na piechotę (i tak robię), ale może jest coś, co by to
    robiło szybko i przyjemnie i dodatkowo prócz funduszy możnaby wpisać
    obligacje, lokaty itp.?

    Pozdrawiam

    Janusz K.

  • 2. Data: 2006-12-14 16:56:16
    Temat: Re: Arkusz do kontroli inwestycji
    Od: zbig <z...@p...com>

    Janusz K. napisał(a):

> [...]
    > narzędzia pobierające dane z notowań i przeliczające wszystko na
    > posiadane jednostki + informacje, czy jeszcze zarabiam, czy już tracę :)

    ja też sobie coś tam we własnym zakresie próbuję rzeźbić, ale
    najtrudniejsza jest sprawa aktualizacji notowań: albo są wszystkie pod
    ręką, ale trzeba ręcznie ustawiać przedział dat (jak na money.pl), albo
    są pełne CSV do ściągnięcia, ale dotyczy to nielicznych FI (np. DWS)
    Czy możesz podać skąd ty (i inni którzy to czytają) ściągasz notowania?

    pozdro
    zk

  • 3. Data: 2006-12-14 19:46:35
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Janusz K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    [..]
> [...]
    > pobierające dane z notowań i przeliczające wszystko na posiadane jednostki
    > + informacje, czy jeszcze zarabiam, czy już tracę :)

    Ja używam od kilku lat programu JZK Moje Konto, oprócz kont i kart jest
    również opcja Portfel, gdzie można wpisać akcje, fundusze, itd. www.jzk.pl

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2006-12-14 21:16:12
    Od: "Alarm" <a...@k...pl>

> [...]
    > pobierające dane z notowań i przeliczające wszystko na posiadane jednostki
    > + informacje, czy jeszcze zarabiam, czy już tracę :)

    jezeli tylko do funduszy to polecam
    http://fundusze.wp.pl/portfelInfo.html

  • 5. Data: 2006-12-15 09:06:43
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Januszu pomyśl bo ja tak zrobiłem i zainwestowałem w kalkulator
    finansowy. Firma dowolna i zależy od wolnych środków ale pomaga.