  • 1. Data: 2006-12-14 10:21:07
    Temat: przelew duzej kwoty do GB
    Od: lilianna <d...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Sprzedaje b.duze mieszkanie na Starym Miescie w Krakowie.
    Pytanie brzmi: jak w zgodzie z prawem ( a przy okazji najtaniej )
    przelac kwote kilkuset tys EU do GB , no i jak na to zareaguja władze
    banku Lloyd`sa w którym mam konto.
    aha...jeszcze jedno... jak długo zwykle trwa taki transfer ( mam konto w
    m-Banku) , czy muszę te srodki zdeponować na swoim koncie w GB czy tez
    moge przelac je na konto osoby mnie bliskiej.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-25 19:51:08
    Temat: Re: przelew duzej kwoty do GB
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 14 Dec 2006 11:21:07 +0100, lilianna <d...@w...pl>
    wrote:

    >przelac kwote kilkuset tys EU do GB , no i jak na to zareaguja władze
    >banku Lloyd`sa w którym mam konto.

    pewnie przy najbliższej obecności tam, gdy zaczniesz szeptać powiedzą:
    "spokojnie, nie musi pani szeptać, bieda to żaden wstyd" :-)

    A na serio: a jak mieliby zareagować? Skoro to legalna operacja, to
    pewnie potraktują to rutynowo.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2006-12-26 22:32:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

> [...]
    > "spokojnie, nie musi pani szeptać, bieda to żaden wstyd" :-)
    >
    > A na serio: a jak mieliby zareagować? Skoro to legalna operacja, to

    Zwlaszcza jak bedzie z Nigerii... stamtad bardzo czesto wychodza takie
    przelewy ;).

    MK