  • 1. Data: 2003-06-12 15:11:53
    Temat: AmEx
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hej,

    ktory bank oprocz Millennium wydaje KK AmEx ?
    Jak bym mogl prosic warunki w skrocie ? A takze czy fakt posiadania karty
    (poprzednio) w jednym banku jest odnotowywany w przypadku nowej ? Chodzi mi
    konkretnie o to, ze AmEx jest karta klubowa i jest zaznaczony na niej okres
    czlonkowstwa - czy polskie bank to respektuja ?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-06-12 15:43:40
    Temat: Re: AmEx
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:
> [...]

    W Polsce AFAIK żaden.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-12 15:54:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale jest kilka, ktore posrednicza np Fortis Bank - i to sa prawdziwe
    > Amexy ;)

    A co? Mille fałszywe wydaje :-))))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-12 15:55:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > W Polsce AFAIK żaden.

    Ale jest kilka, ktore posrednicza np Fortis Bank - i to sa prawdziwe
    Amexy ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-06-12 17:22:24
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A co? Mille fałszywe wydaje :-))))) ?

    W tzw. prawdziwych nie ma określonego limitu itd.

  • 6. Data: 2003-06-12 17:31:44
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ale nie kredytowe, tylko charge.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-06-12 17:34:56
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Glenn wrote:
> [...]

    Rzymianin patrzy w drugą stronę ;))
    Poważnie, to Mille wydaje swoje kredytówki które działają w systemie
    Amex. Natomiast karty wydawane przez samą organizację Amex to charge,
    które są rozliczane w dolarach. I raczej nie dla ubogich...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-06-12 17:52:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> wrote in
    message news:bcactm$olm$1@pippin.warman.nask.pl...

    > W tzw. prawdziwych nie ma określonego limitu itd.

    No, i sa charge, a nie jakies kredytowe ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2003-06-12 18:31:13
    Od: t...@p...onet.pl

    [...]
    Natomiast karty wydawane przez samą organizację Amex to charge,
    > które są rozliczane w dolarach. I raczej nie dla ubogich...
    [...]

    Nie tylko w dolarach. Amex wydaje też korporacyjne karty rozliczane w PLN. Nie
    wiem czy dla klientów indywidualnych też.

    TM

  • 10. Data: 2003-06-13 00:51:51
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bcadb0$20j6$1@foka.acn.pl...

    > Ale nie kredytowe, tylko charge.

    Eee, no co wy z tym charge ?
    Te wydawane przez AmEx'a, podobnie jak DC - to karty z odroczonym terminem
    płatności.
    Tylko mnie nie pytajcie o różnice, bo nie zdzierżę :)

    Pozdrawiam
    Piotrek