  • 1. Data: 2003-06-12 14:19:20
    Temat: VWBank żyw?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Witam,
    Teraz nie mogę się ani zalogować przez internet, ani przez telefon do
    VWBanka.
    Na początek wciskał mi kit, że nr rachunku do przelewu nie jest w formacie
    NRB, a był i nadal zapewne jest, a potem nawet wewnętrznego przelewu nie
    chciał wykonać (niby zły klucz). Teraz już nie mogę się zalogować, a i IVR
    się wiesza po kilku sekundach i ciasza w słuchawce ...
    To jaj mam akurat takiego pecha, czy rzeczywiście cos u nich padło :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-06-12 14:57:16
    Temat: Re: VWBank żyw?
    Od: m...@p...onet.pl

    Ups! U mnie też jest falstart!
    Chciałem pierwszy raz zalogować się. Podałem zgodnie z instrukcją swój numer i
    wskazanie tokena. System poprosił mnie o ustanowienie nowego PINu (hasła?).
    Wystukałem nowe hasło, przyjął. Próbuję się logować z nowym hasłem + wskazania
    tokena, wyskakuje error. A czekałem, aż zacznie świecić się nowe wskazanie!
    Teraz próbuję wejść na stronę do logowania i cały czas z uporem maniaka
    przerzuca mnie do errora.

  • 3. Data: 2003-06-12 15:06:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Teraz próbuję wejść
    > na stronę do logowania i cały czas z uporem maniaka przerzuca mnie do
    > errora.

    A to ciekawe, bo ja się loguje bez problemu. Czyli SOA#1 :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-12 15:13:08
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik wrote:
    >
    > A to ciekawe, bo ja się loguje bez problemu. Czyli SOA#1 :-))))

    Może tylko nowych tak karzą.
    Do tej pory miałem tylko PlusKonto i zachciało mi się więcej techniki :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-06-12 15:39:14
    Od: m...@p...onet.pl

    Brawa dla VW! Probuje sie zalogowac przez Mozille i pudlo. Postanowilem
    przerzucic sie na Nestcape i udalo mi sie zalogowac. Smiga, az milo. Nie
    wyskoczyl mi zaden problem.

    Robie sobie testowe przelewy, az tu nagle ... dzyn, dzyn, komereczka sie odzywa.
    Telefon z Wawy. "Dzien dobry! Dzwonie z VW Bank. Czy korzysta pan z Mozilli przy
    logowaniu sie do nas? Tu wlasnie moze wystepowac problem itd. etc." Przemily pan
    wytlumaczyl mi, ze e-direct dziala optymalnie na Misiach i Netszkapach. A w
    Mozilli trzeba cos zmodyfikowac w adresie wyskakujacym, skasowac wszystkod do
    srednika itd. Dokladnie nie wiem co, bo komorka mi zaczela wysiadac (nieszczesne
    baterie). Ale tak mi zaskoczyla ta reakcja z ich strony, ze az trzeba im
    przyznac specjalne laury za taka obsluge klienta!

  • 6. Data: 2003-06-12 15:47:07
    Od: m...@p...onet.pl

    Pod Mozillą średnio działa. Rzeczywiście! Wyskakuje error i w pasku, gdzie
    pojawia się adres, końcówka jest jakaś taka ";target_top". Trzeba skasować tą
    końcóweczkę w adresie (łącznie ze średnikiem) i wcisnąć enter. Teraz wejdziemy
    już poprawnie do systemu. I tu przykra niespodzianka. Niechce się rozwijać pasek
    narzędzi z lewej strony (tam gdzie przelewy, rachunki itd.). Tak więc nic raczej
    nie da się zrobić pod Mozillą. To też kieruję się do wyjścia i wybieram
    Netszkapę. Dobrze, że jest w zastępstwie.

  • 7. Data: 2003-06-12 15:51:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Brawa dla VW!
    /ciach/

    Zgoda, że brawa. Konsultanci na Vlinii dość mocno odbiegają od "średniej
    krajowej" na plus. Do tej pory załatwiałam parę spraw i zawsze pracownicy
    wiedzieli o czym mówią, czego o paru innych bankach powiedzieć nie można.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-12 16:02:56
    Od: m...@p...onet.pl

    Ale czy zdarzylo Ci sie, aby bank sam do Ciebie zadzwonil i zapytal czy masz
    jakis klopot z logowaniem?

  • 9. Data: 2003-06-12 16:07:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ale czy zdarzylo Ci sie, aby bank sam do Ciebie zadzwonil i zapytal
    > czy masz jakis klopot z logowaniem?

    Nie, bo korzystam z "małego miękkiego+eksploder" :-))))) - Opera w VW nie
    działa :-((((

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-06-12 16:09:03
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    [...]

    > baterie). Ale tak mi zaskoczyla ta reakcja z ich strony, ze az trzeba im
    > przyznac specjalne laury za taka obsluge klienta!
    No tak, a do mnie nikt nie zadzwonił :-(
    A przez nieobsługiwanie mozilli, jak tylko znajdę chwilę czasu to
    wysmażę pismo o zamknięcie konta.

    KJ