  • 11. Data: 2009-07-04 18:03:20
    Temat: Re: Alior - ta karta nie jest obsługiwana
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciekawe jest natomiast to, że w bankomatach BGK można wypłacać jedynie
    > wielokrotność 60 PLN.

    wielokrotnosc 60 zł, od kiedy mamy taki nominał? nie miales przypadkiem
    na mysli 20 lub 50?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-07-04 18:05:56
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Aicha" napisał:

    > A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo

    sorry, debetówki. KK swoją drogą.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 13. Data: 2009-07-04 18:11:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie, są bankomaty, w których można wypłacić 20 albo 60 - ani 50 ani
    > 100 (chyba też) nie.

    60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-07-04 18:13:57
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "RobertS" napisał:

    > 60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

    3x20. Co do 100 nie jestem pewna.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 15. Data: 2009-07-04 18:35:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 3x20. Co do 100 nie jestem pewna.

    100 to przeciez 5x20...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-07-04 18:36:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tak, w dwóch bankomatach.
    > Bez szans.
    > Moje lista działa -nie dziala.
    > Nie działa-
    > BGŻ,BZ WBK
    > Działa-
    > Dominet,Millenium,PKO BP,Euronet,raiffeisen,Skok Stefczyka,Eurobank.

    Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
    Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

    zyga

  • 17. Data: 2009-07-04 18:45:18
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > A czy ktoś próbował w BGŻ?

    Wypłacałem kilka miesięcy temu z bankomatu BGŻ w Warszawie przy ul. Zielnej
    (obok stacji metra "Świętokrzyska") i nie było żadnego problemu.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 18. Data: 2009-07-04 19:00:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Aicha pisze:
    > A co trzeba? Na konto i kk rok za darmo (dochodów chwilowo nie mam,
    > uprzedzam).

    Zarejestrować się w konkursie i wpisać PESEL. Jak nie masz dochodów to
    KK raczej nie dostaniesz w Alior :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-07-04 19:01:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Jak złożysz reklamacje/zgłosisz to daj znać, co z tego wyszło.
    > Ja też miałem problem w Millenium i PKO BP.

    PKO BP i Millennium zero problemu (różne bankomaty).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-07-04 19:02:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > wielokrotnosc 60 zł, od kiedy mamy taki nominał? nie miales przypadkiem
    > na mysli 20 lub 50?

    Nie. Kolejno 60 > 120 > 180 > 240 > 300 (no to jest też wielokrotność 50
    PLN).

    --
    Mithos