    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior sync raz jeszcze
    Date: Tue, 29 Nov 2011 08:57:01 +0000 (UTC)

    Było na grupie już pierwsze info, więc pociągnę temat dalej.

    Jest już strona:

    https://www.sync.pl/

    Na plus trzeba na pewno zaliczyć, że strona sync.pl jest zawsze https.
    Drobny szczególik a cieszy.

    Oczywiście jest konkurs i klasycznie do wygrania ipad. Ciekawe czy w tym
    roku był jakiś konkurs (w ogóle) w którym nie można było wygrać ipad/
    iphone/ipod he he ;)

    Także trafiłem na mały wywiad "z panem Julianem Krzyżanowskim, który
    jest Ekspertem ds. PR w Aliorze"

    <http://antyweb.pl/alior-chce-wyznaczac-trendy-i-otw
    iera-wirtualny-bank-
    czy-bedzie-sukces-my-pytamy-alior-odpowiada-wywiad/>

    Za wiele to tu nie ma, no ale coś tam mniej więcej się już rysuje.
    Ogólnie zawieranie umowy ramowej np przy pomocy przelewu jest już w
    Aliorze. Teraz testują to prawie wszyscy grupowicze w eBGŻ. Przyznawanie
    kredytów w try-mi-ga też już w sumie mamy w mBanku.
    Ciężko przewidzieć czym nas ten sync zaskoczy. Integracja z FB/G+/NK? Jak
    dla mnie słabo, bo dużo ludzi nie ma tam kont i nie chce mieć. Poza tym w
    takim momencie bank uzależnia się od jakiś produktów firm trzecich, które
    mogą działać albo i nie, no i w ogóle mogę przestać istnieć ;) Także
    raczej podejrzewam, że będzie to pewnie jakiś reklamowo-marketingowy
    dodatek. Już bardziej bym liczył na większą integrację banku z
    urządzeniami mobilnymi, bo tu jest duże pole do popisu.
    Na pewno będzie ciekawy ten Sync szczególnie w bezpośrednim starciu z
    mBankiem, który z lidera internetowego i innowacyjnego powoli staje się
    dinozaurem ;)

    --
    xbartx