  • 151. Data: 2009-01-25 22:19:32
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 21:01:24 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Przeczytaj na spokojnie swoja wypowiedz a zobaczysz, ze wlasnie
    > ustanowiles nowy limit przesadzania w tym watku.

    Trolujesz czy jak? Przecież zaznaczyłem, że to co napisałem jest *grubo
    przesadzone*.

    Xenocide

  • 152. Data: 2009-01-26 00:18:21
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....podczas zapowiedzianej przerwy technicznej
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >"Polaczków" proponowałbym poszukac w kręgu najbliższej rodziny.

    oj oj zabolalo kakao ? ;p

  • 153. Data: 2009-01-26 01:00:30
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > *Każde żądanie*.
    > Banki zastrzegają sobie w regulaminach możliwości przerw technicznych,
    > ale tu rozumiem nie było takowego.

    > Trzeba by obadać co SN miał na myśli ;-) mi się nie chce. Nie sądzę
    > jednak, aby chodziło o sytuację "nie bo nie".

    Oczywiście, że nie może to być sytuacja nie bo nie, ale na pewno nie
    będzie też tak, że bank będzie w zębach przynosił pieniądze pod
    bankomat, bo komuś coś tam nie wypłaciło.

  • 154. Data: 2009-01-26 10:04:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Czy tylko ja mam wrażenie, że przepaść pomiędzy Aliorem a resztą tematu
    wątku się ciągle powiększa (rośnie ilość spacji)? Co to za zjawisko?

    marekz

  • 155. Data: 2009-01-26 10:07:41
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy tylko ja mam wrażenie, że przepaść pomiędzy Aliorem a resztą tematu
    > wątku się ciągle powiększa (rośnie ilość spacji)? Co to za zjawisko?

    zdaje ci sie :P

  • 156. Data: 2009-01-28 20:00:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    >
    > Czy tylko ja mam wrażenie, że przepaść pomiędzy Aliorem a resztą tematu
    > wątku się ciągle powiększa (rośnie ilość spacji)? Co to za zjawisko?

    Tak, to jakiś bug w Windows Mail / Windows Live Mail. Nie wiem czy komuś
    chce się to zgłosić do MS.

    k.