  • 1. Data: 2009-01-23 19:15:35
    Temat: Wyciąg KK z karty Polbanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Może ktoś już miał takie cudo i powie jakim cudem coś takiego jest możliwe na
    wyciągu z KK?

    Poprzednie saldo zadłużenia: 97,14

    potem jest:

    22.12.2008 - spłata KK -97,14

    czyli powinno być na zero... ale dalej aktualny wyciąg pokazuje coś takiego:
    - opłata roczna za kartę - 25,00
    - zakupy - 47,22
    - zakupy - 111,94

    co daje razem: 184,16

    ale wyciąg rzecze -- BIEŻĄCE SALDO ZADŁUŻENIA - 220,68. (min. kwota do zapłaty
    30,87)
    Jakim cudem to możliwe??

  • 2. Data: 2009-01-23 20:16:13
    Temat: Re: Wyciąg KK z karty Polbanku
    Od: k...@o...pl

    On 23 Sty, 20:15, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > ale wyciąg rzecze -- BIEŻĄCE SALDO ZADŁUŻENIA - 220,68. (min. kwota do zapłaty
    > 30,87)
    > Jakim cudem to możliwe??
    Dziwne chyba.
    jedna rzecz mi przychodzi do głowy, sprawdziłeś czy z drugiej strony
    wyciągu nie ma czegoś?
    na pierwszej stronie nic nie piszą w stylu "ciąg dalszy na stronie
    następnej" jest tylko strona 1 z 2.

  • 3. Data: 2009-01-23 20:21:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > wyciągu nie ma czegoś?
    > na pierwszej stronie nic nie piszą w stylu "ciąg dalszy na stronie

    na odwrocie nic nie ma?
    ja mam strona 1 z 2 i z drugiej strony 2 z 2

    poza tym dostałem wyciąg z kk Polbanku i nawet dosłali ten zaginiony,
    wszystko się zgadza więc powstrzymam się z kasowaniem tej karty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-24 09:58:41
    Od: źrebaczek <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 20:15, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Może ktoś już miał takie cudo i powie jakim cudem coś takiego jest możliwe na
    > wyciągu z KK?

    Radku z tego co piszesz wynika, że wszystko jest poprawnie.

    > Poprzednie saldo zadłużenia: 97,14
    > potem jest:
    > 22.12.2008 - spłata KK -97,14

    Rozumiem, że zadłużenie na karcie spłacasz w całości i to bardzo
    dobrze.

    > czyli powinno być na zero... ale dalej aktualny wyciąg pokazuje coś takiego:

    Zero powinno być pod warunkiem, że od dnia wystawienia wyciągu na
    kwotę 97,14, nie wykonałeś ŻADNEJ transakcji KK
    Na wyciągu obok kwot powinieneś mieć daty dokonania poniższych
    transakcji, jeśli są późniejsze, to wszystko jest OK

    - zakupy - 47,22
    - zakupy - 111,94

    - opłata roczna za kartę - 25,00

    Ta opłata jest na ogół przez banki pobierana z góry (tzn. jeśli
    otrzymałeś kartę w styczniu 2008, to w styczniu 2009 bank pobiera
    opłatę za użytkowanie przez Ciebie karty za cały 2009 rok) jest to
    opłata jednorazowa, której nie unikniesz, chyba że....
    Niektóre banki mają w ofercie KK zniesienie opłaty rocznej za kartę
    jeśli miesięczny obrót na karcie wynosi np. 15000. to jest przykład.
    Czy tak się dzieje w Polbanku? Tego Ci nie potwierdzę nie korzystam z
    ich KK

    " (min. kwota do zapłaty 30,87)"
    Jeśli spłacasz kwotę minimalną to od kwoty niespłaconej bank nalicza
    odsetki za każdy dzień po terminie płatności.

    > Jakim cudem to możliwe??

    Tak działają karty kredytowe.

    JA osobiście znajomym tłumaczę że z KK jest trochę jak z telefonem.
    kom. na abonament.
    O ile abonament płacisz z góry za kolejny miesiąc i na fakturze
    dopłacasz do abonamentu lub płacisz za sam abonament bo tego
    przekraczasz, o tyle na KK nie ma żadnych opłat pobieranych "z góry"
    poza opłatą roczną:)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-24 15:02:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 Jan 2009 12:16:13 -0800 (PST), w
    <2...@e...goo
    glegroups.com>, k...@o...pl
    napisał(-a):

    > Dziwne chyba.
    > jedna rzecz mi przychodzi do głowy, sprawdziłeś czy z drugiej strony
    > wyciągu nie ma czegoś?

    Ech, cancel poszedł 1min później, ale widzę byli szybsi.
    Faktycznie bank zostawił więcej wolnego miejsca niż zajmowały te 3 transakcje
    na pierwszej stronie, a ostatnią dopisał na drugiej.

    > na pierwszej stronie nic nie piszą w stylu "ciąg dalszy na stronie
    > następnej" jest tylko strona 1 z 2.

    Nie, tego nie było. Na dodatek wcześniej mieściło się zdecydowanie więcej
    transakcji na 1 stronie, a tutaj taki kwiatek.

    Można zamknąć wątek ;)