  • 1. Data: 2010-06-01 18:13:15
    Temat: Alior - III sesja Elixiru
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ktoś wiem może dlaczego Alior przetrzymuje kasę która wpłynęła do nich
    3 sesja Elixiru i księguje ją dopiero na drugi dzień o około 5:30
    (czyli kasę z Elixiru odebrali)

    Według mnie jest to świństwo i złodziejstwo.
    Może robią to specjalnie, bo jak kasa w jednym miesiącu wpłynęła by
    pierwszego i ostatniego dnia a w kolejnym wcale to nici z promocji.

    Damian

  • 2. Data: 2010-06-01 20:38:43
    Temat: Re: Alior - III sesja Elixiru
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:13:15 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Według mnie jest to świństwo i złodziejstwo. Może robią to specjalnie,
    > bo jak kasa w jednym miesiącu wpłynęła by pierwszego i ostatniego dnia a
    > w kolejnym wcale to nici z promocji.

    A to niby czemu? Masz jasno napisane na ich stronie (i pewnie gdzieś w
    umowie) jak księgowane są ich sesję.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-06-01 21:13:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Może robią to specjalnie, bo jak kasa w jednym miesiącu wpłynęła by
    > pierwszego i ostatniego dnia a w kolejnym wcale to nici z promocji.

    Siejesz ferment. Poczytaj może dokładniej, zanim coś napiszesz.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all