  • 11. Data: 2009-01-09 16:09:41
    Temat: Re: Aktywnosc w UK, kredyt gotowkowy w Polsce - w jakim banku?
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Eeee, przesadzasz...
    > W HSBC dostalem kredyt na 4k GBP, a klientem banku (i w ogole w UK) bylem
    > od ... 2,5 m-c.
    > Przyznanie kredytu trwalo cale ... 15min.

    A kiedy to bylo? Na jakich warunkach kredyt i co miales do zaoferowania?

    Ja jestem w UK od 2 lat, mam Credit Score 800. Aplikowalem miesiac temu do
    Allianz and Leicester o 7500f - kredyt gotowkowy. Nie dostalem. 3 miesiace
    temu aplikowalem o kredyt na rozwoj firmy - 4000f. Tez nie dostalem.

    Mam limit na karcie kredytowej - 4750f, ale to mnie niezbyt urzadza - cos
    kolo 17%.

    --
    Jan-xx