  • 1. Data: 2009-01-07 11:00:58
    Temat: Przeniesienie limitu KK
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Czy da sie przeniesc limit likwidowanej KK na jedna z tych 2 kart: Citi BP
    lub Polbank KK ? Czy jest jakis inny bank ktory pozwala podniesc limit
    poprzez likwidacje innej KK ?

  • 2. Data: 2009-01-07 11:07:21
    Temat: Re: Przeniesienie limitu KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 12:00:58 +0100, sensei napisał(a):

    > Czy da sie przeniesc limit likwidowanej KK na jedna z tych 2 kart: Citi
    > BP lub Polbank KK ? Czy jest jakis inny bank ktory pozwala podniesc
    > limit poprzez likwidacje innej KK ?

    Citi nie wyrabia kart z przenoszenia. Polbank pozwala na wystąpienie o
    nową kartę, ale nie podwyższa limitów posiadanej już karty na podstawie
    przenoszenia (wiem, bo pytałem tydzień temu).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-07 11:24:44
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Citi nie wyrabia kart z przenoszenia. Polbank pozwala na wystąpienie o
    > nową kartę, ale nie podwyższa limitów posiadanej już karty na podstawie
    > przenoszenia (wiem, bo pytałem tydzień temu).

    Do tego w Polbanku i tak bedzie potrzebne zasw o dochodach - nawet prze
    przenoszeniu KK.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2009-01-07 11:32:21
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gk23ds$798$1@inews.gazeta.pl...

    > Do tego w Polbanku i tak bedzie potrzebne zasw o dochodach - nawet prze
    > przenoszeniu KK.

    Nie zrozumieliscie. Ja mam KK Citi i Polbanku z przyznanym limitem i chce
    ten limit zwiekszyc poprzez liwidacje innej KK. Da sie?

  • 5. Data: 2009-01-07 11:35:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumieliscie. Ja mam KK Citi i Polbanku z przyznanym limitem i chce
    > ten limit zwiekszyc poprzez liwidacje innej KK. Da sie?

    Nie da się.

    marekz

  • 6. Data: 2009-01-07 11:39:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 12:32:21 +0100, sensei napisał(a):

    > Nie zrozumieliscie. Ja mam KK Citi i Polbanku z przyznanym limitem i
    > chce ten limit zwiekszyc poprzez liwidacje innej KK. Da sie?

    Odpowiedź podałem wcześniej: "Polbank (...) nie podwyższa limitów
    posiadanej już karty na podstawie przenoszenia".

    Citi tym bardziej nie podwyższa, skoro nie wyrabia.

  • 7. Data: 2009-01-07 11:44:11
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Odpowiedź podałem wcześniej: "Polbank (...) nie podwyższa limitów
    > posiadanej już karty na podstawie przenoszenia".
    >
    > Citi tym bardziej nie podwyższa, skoro nie wyrabia.

    rozumiem dzieki. Czy jest jakis ciekawy bank do ktorego moglbym przeniesc 2
    karty z 2 limitami (duzymi), szkoda mi troche tracic te limity a karty chce
    zamknac. Karty nie zamierzam wykorzystywac, wazne zeby byla bezplatna i zeby
    miala te przeniesione limity moze kiedys sie przydadza.

  • 8. Data: 2009-01-07 11:51:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > chce zamknac. Karty nie zamierzam wykorzystywac, wazne zeby byla bezplatna
    > i zeby miala te przeniesione limity moze kiedys sie przydadza.

    Próbuj mBank, ING, Raiffeisen. Napisz jak to wypadło, bo sytuacja zmienia
    sie dość dynamicznie, banki robią się mniej chętne tego rodzaju operacjom.

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-07 12:17:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 12:51:37 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Próbuj mBank, ING, Raiffeisen. Napisz jak to wypadło, bo sytuacja
    > zmienia sie dość dynamicznie, banki robią się mniej chętne tego rodzaju
    > operacjom.

    Multibank, Getin.

  • 10. Data: 2009-01-07 14:04:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sty, 12:51, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Próbuj mBank, ING, Raiffeisen. Napisz jak to wypadło, bo sytuacja zmienia
    > sie dość dynamicznie, banki robią się mniej chętne tego rodzaju operacjom.
    >
    > marekz

    Coś o tym wiem. Od sześciu tygodni czekam na kartę a Aliorze, właśnie
    z przeniesienia. Spotkałeś się może z niechęcia innych banków do tego
    typu zagrań ? Pytam się, bo planuje parę operacji...