  • 11. Data: 2006-04-17 15:45:53
    Temat: Re: Akceptowalnosc AmExa w Polsce
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal:

    > "Michal Zapalowski" <n...@g...prv> writes:
    >
    > > Alisci korzystalem ze 2x z serwisu
    > > turystycznego,
    >
    > A do tego potrzebna jest jakas karta?

    Sugerujesz ze kazdy moze sobie zadzwonic do firmy, ktora
    zapewnia amex'owcom :) assistance i go grzecznie, bez problemu
    oraz za darmo obsluza?

    Mnie zawsze najpierw odpytywali z danych osobowych, rozlaczali
    sie a po jakichs 2-3 minutach dzwonili i dopiero pytali o co chodzi,
    wiec podejrzewam, ze jednak maja jakas metode weryfikacji.

    > Ale z jakich uslug? Czeki podrozne mozna bylo kupic bez karty.

    Np robili mi rezerwacje na roznych zadupiach gdzie obsluga gadala
    tylko po niemiecku lub wlosku, ktore to jezyki w przewazajacej czesci
    sa mi z gruntu obce. I jeszcze mialem u nich skrzynke kontaktowa
    dzieki czemu nie musialem PO Box'a na poczcie wynajmowac.

    > Tu AmEx takze nie jest wymagany.

    Ooo! Tus mnie zaskoczyl.. Czyli Avis daje kazdemu jak leci karte
    Wizard i 30% znizki? Aj! Waj! A jam myslal, zem wyjatkowy... :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 12. Data: 2006-04-17 19:07:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michal Zapalowski" <n...@g...prv> writes:

    > Sugerujesz ze kazdy moze sobie zadzwonic do firmy, ktora
    > zapewnia amex'owcom :) assistance i go grzecznie, bez problemu
    > oraz za darmo obsluza?

    To zalezy od konkretnej uslugi - ale owszem, mozna "za darmo" i bez
    posiadania karty skorzystac z roznych uslug biura AmEx. Tak samo jak
    mozna "za darmo" skorzystac z uslug sklepu - wystarczy zaplacic za
    towar :-)

    Stad wlasnie bylo moje pytanie o konkretne uslugi.

    (Naturalnie pisza "za darmo" mam na mysli koszty klienta, a nie
    prowizje dla AmEx).

    > Ooo! Tus mnie zaskoczyl.. Czyli Avis daje kazdemu jak leci karte
    > Wizard i 30% znizki? Aj! Waj! A jam myslal, zem wyjatkowy... :)

    Kazdemu? Nie. Ale nie musi byc AmEx, takie rzeczy sa z roznymi kartami.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2006-04-17 19:10:24
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Na stacjach benzynowych raczej tez. Ostatnio natomiast kupowalem
    > bielizne termoaktywna w malm sklepiku i wyciagnalem AmExa i pan

    Adres ... podaj adres sklepu :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2006-04-17 20:34:35
    Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Adres ... podaj adres sklepu :)

    Taki mały sklepik u zbiegu Łobzowskiej i Garbarskiej.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 15. Data: 2006-04-18 08:48:26
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal

    > To zalezy od konkretnej uslugi - ale owszem, mozna "za darmo" i bez
    > posiadania karty skorzystac z roznych uslug biura AmEx.

    Z uslug biura (amex travel sevice) mozna ale z telefonicznego
    assistance (serwis turystyczny, medyczny i prawny +48 22 ...)
    chiba raczej sie ni da :)

    W koncu po cos ta weryfikacje przy dzwonieniu robia...

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 16. Data: 2006-04-18 18:27:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michal Zapalowski" <g...@g...de> writes:

    > Z uslug biura (amex travel sevice) mozna ale z telefonicznego
    > assistance (serwis turystyczny, medyczny i prawny +48 22 ...)
    > chiba raczej sie ni da :)

    Glupio sie powtarzac, ale stad wlasnie wynikalo moje pytanie o uzywane
    uslugi... :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2006-04-18 19:26:56
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    > Jaki jest wiec sens posiadania tej karty w PL skoro ciezko nia placic ?

    Bo mozna ja miec za darmo (jezeli firma korzysta ze sluzbowych kart Amex
    to pracownicy dostaja za darmo karty prywatne). Przy reklamacjach transakcji
    Internetowych jest tak jak powinno byc w kazdym banku: dzwoni sie, mowi,
    ze to nie moje transakcje i to koniec (przynajmniej w znanym mi przypadku).
    Az szkoda, ze w Internecie w Polsce praktycznie nie mozna nia placic.

    Pozdrawiam

    Marcin