  • 1. Data: 2006-04-14 16:44:32
    Temat: karta i linia kredytowa a kredyt hipoteczny
    Od: chris <c...@p...onet.pl>

    Witaj

    Posiadam kartę kredytowa 4 tys i linie kredytowa 11 tys.
    Karty w ogole nie uzywam (mam ja bo potrzebuje wypukłej) a kredyt
    wlasnie splacilem.
    Mysle o kredycie hipotecznym czy w/w obnizaja moja zdolnosc kredytowa?
    Co radzicie zlikwidowac linie i karte, albo zmniejszyc na karcie limit?

    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

    chris

  • 2. Data: 2006-04-14 16:59:26
    Temat: Re: karta i linia kredytowa a kredyt hipoteczny
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > Mysle o kredycie hipotecznym czy w/w obnizaja moja zdolnosc kredytowa?
    > Co radzicie zlikwidowac linie i karte, albo zmniejszyc na karcie limit?

    Jeśli się nie zadłużasz, to nie likwiduj.
    Zresztą i tak całego limitu karty i olk bank (zazwyczaj) nie bierze pod
    uwagę, nawet gdybyś co miesiąc z nich korzystał.

  • 3. Data: 2006-04-14 18:11:38
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > Mysle o kredycie hipotecznym czy w/w obnizaja moja zdolnosc kredytowa?
    > Co radzicie zlikwidowac linie i karte, albo zmniejszyc na karcie limit?

    Zdolnosc na pewno obnizą, kwestia tylko o ile.
    Banki roznie wyliczają zobowiazania wynikajace z tego typu produktów.
    Moze byc to np. 5% ze sredniego 3-miesiecznego salda zadluzenia albo np.
    maksymalne miesieczne odsetki przy calkowitym wykorzystaniu limitów
    kredytowych.

  • 4. Data: 2006-04-14 22:41:59
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Mysle o kredycie hipotecznym czy w/w obnizaja moja zdolnosc kredytowa?

    tak

    > Co radzicie zlikwidowac linie i karte, albo zmniejszyc na karcie limit?

    nie. zlozyc wniosek. jesli nie przejdzie - bank zazwyczaj da znac - prosze
    zlkwidowac karte, wtedy damy kredyt, itp.

    Pozdr.,
    Piotr