  • 1. Data: 2004-02-02 12:11:36
    Temat: 50% jednorazowego podatku
    Od: "MariaW" <M...@w...pl>

    Nareszcie recepta na sukces:

    Roman Giertych: obłożyć banki podatkiem od zysku
    W naszym przekonaniu należy obłożyć banki jednorazowym podatkiem 50%
    od zysków, tak, aby sfinansować tę lukę w finansach publicznych, która jest
    związana z koniecznością zapłacenia składki unijnej i udziałów w funduszach
    strukturalnych. Aby zreformować finanse publiczne, trzeba sięgnąć do
    pieniędzy tam, gdzie one są, a nie tam, gdzie ich nie ma - powiedział Roman
    Giertych, gość Sygnałów Dnia.

    http://tinylink.com/?oCAlW53I2X

  • 2. Data: 2004-02-02 12:19:38
    Temat: Re: 50% jednorazowego podatku
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    MariaW <M...@w...pl> napisał(a):

    > W naszym przekonaniu należy obłożyć banki jednorazowym podatkiem 50%
    > od zysków, tak, aby sfinansować tę lukę w finansach publicznych,

    Następny debil dotknięty socjalistyczną paranoją...
    Oczywiscie w tym kurzym mozdzku nie zmiesci sie prosta reakcja polegajaca na
    przerzuceniu tych 50% na klientow...

    --
    Franz

  • 3. Data: 2004-02-02 12:20:37
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    MariaW wrote:

    > http://tinylink.com/?oCAlW53I2X

    błyskotliwe.
    a idąc tym tokiem rozumowania to ciachnijmy 50% podatku od posiadanych w
    bankach lokat. niewątpliwie lokaty to są pieniądzę, które są.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 4. Data: 2004-02-02 12:32:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 13:11:36 +0100, "MariaW" <M...@w...pl> wrote:

> [...]
    >strukturalnych. Aby zreformować finanse publiczne, trzeba sięgnąć do
    >pieniędzy tam, gdzie one są, a nie tam, gdzie ich nie ma - powiedział Roman

    Ja proponuje podatek od głupoty.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-02-02 12:47:16
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl> napisał(a):

    > Ja proponuje podatek od głupoty.

    Naprawdę chcesz całą naszą 'elyte polityczną' puścić w skarpetkach?
    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-02-02 12:56:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 12:47:16 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Naprawdę chcesz całą naszą 'elyte polityczną' puścić w skarpetkach?

    Uważasz, że byłoby to złe dla Państwa?
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-02-02 13:23:32
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    > Uważasz, że byłoby to złe dla Państwa?

    Sam juz nie wiem... ktos tych ludzi w koncu wybiera... oczywiscie wczesniej
    wybieraja się sami na rozne listy krajowe...

    Problem polega na tym kto temu ciemnemu narodowi mialby wytlumaczyc ze trzeba
    zmniejszyc parlament o połowę, zlikwidować finansowanie partii politycznych z
    budżetu, może nawet wprowadzić cenzus majątkowy...
    Trudno liczyć na to że zrobią to debile w biało-czerwonych krawatach albo
    mentownia skupiona wokół Jagielińskiego... kółko się zamyka... ot taka
    inercja systemu :(((

    --
    Franz

  • 8. Data: 2004-02-02 13:30:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 13:23:32 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Sam juz nie wiem... ktos tych ludzi w koncu wybiera... oczywiscie wczesniej
    >wybieraja się sami na rozne listy krajowe...

    Obłożenie ich podatkiem byłoby całkiem dobra motywacją do uczenia się
    ;)

> [...]
    >Trudno liczyć na to że zrobią to debile w biało-czerwonych krawatach albo
    >mentownia skupiona wokół Jagielińskiego... kółko się zamyka... ot taka

    To raczej permanentna cecha demokracji. Każda w końcu upada ;)
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-02-02 15:13:34
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Franz wrote:

    > Następny debil dotknięty socjalistyczną paranoją...
    > Oczywiscie w tym kurzym mozdzku nie zmiesci sie prosta reakcja
    > polegajaca na przerzuceniu tych 50% na klientow...
    Eee tam - wprowadzi sie ustawowy zakaz przerzucania.
    Do rozstrzygania czy bank przerzuca czy nie, wyloni sie komisje.

  • 10. Data: 2004-02-02 15:50:29
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Piotr Sieniawski <f...@f...com> napisał(a):

    > wprowadzi sie ustawowy zakaz
    Znaczy sie 'ukaz'...

    > Do rozstrzygania czy bank przerzuca czy nie, wyloni sie komisje.
    Komisja zlozona z Komisarzy Ludowych...

    I rózni tacy dziwią sie ze amerykance nie chcą znieść wiz...
    Żeby wszyscy pouciekali z Rzeczpospolitej Paranoicznej ??? :)

    --
    Franz