  • 1. Data: 2004-02-02 11:59:09
    Temat: [mBank] - wszyscy się wynoszą czy jak ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych przez
    Klientów w serwisie.

    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    :-)

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 2. Data: 2004-02-02 12:04:07
    Temat: Re: [mBank] - wszyscy się wynoszą czy jak ?
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Klientów w serwisie.
    > Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.

    SOA#1: U mnie dziala :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-02-02 12:08:22
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Mon, 02 Feb 2004 12:59:09 +0100, Kamil Jońca wrote in nessage
    <bvle2g$omk$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    >transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    >spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych przez

    Inteligentni inaczej robią przelewy 1-groszowe. Ech... ja na miejscu
    banku bym się nie szczypał i juz dziś dowaliłbym im opłatę :)

  • 4. Data: 2004-02-02 12:27:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    [...]
    > SOA#1: U mnie dziala :)

    Działa jak kierunkowskaz, działa - nie działa - działa - ...
    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 5. Data: 2004-02-02 12:33:21
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    > Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    No ja też się natknąłem na taki komunikat - pierwszy raz od 2 lat. Czyli w
    banku internetowym też mogą być kolejki.

  • 6. Data: 2004-02-02 12:52:18
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 02 Feb 2004 12:59:09 +0100, in pl.biznes.banki you wrote:

> [...]
    >Klientów w serwisie.
    >
    >Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.

    U mnie przez 5-8 minut było to samo ... jakiś taki mbank opóźniony
    jest, bo jeszcze nie są chyba funusze wycenione po odpowiednich cenach
    :). A może mi się zdaje ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 7. Data: 2004-02-03 07:33:01
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    > Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    > Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    hee wyobraźcie soebie ze idziecie do "marmurka" a tam tyle ludzi ze sie nie
    miesci w srodku :-))

    kiedys nie wiem czy teraz takie sytuacje byly w BPH (jeszcze starym)

    Pozd
    Zeus

  • 8. Data: 2004-02-03 13:04:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 3 Feb 2004 08:33:01 +0100, na pl.biznes.banki, Zeus w wiadomości
    <news:bvnikm$t26$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > hee wyobraźcie soebie ze idziecie do "marmurka" a tam tyle ludzi ze sie nie
    > miesci w srodku :-))
    >
    > kiedys nie wiem czy teraz takie sytuacje byly w BPH (jeszcze starym)

    Nie muszę sobie tego wyobrażać.
    W sierpniu 1984 roku gdy usiłowałem wycofać swoje dolary z konta w Pekao
    SA, w tłumie urwano mi wszystkie guziki od koszuli! (Ale forsę w końcu
    udało mi się podjąć)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2004-02-03 15:05:27
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik zoil p...@1...0.0.1 ...

    > Inteligentni inaczej robią przelewy 1-groszowe. Ech... ja na miejscu
    > banku bym się nie szczypał i juz dziś dowaliłbym im opłatę :)

    Dokładnie, dopieprzyć im po tysiaku kary, a jak np. razem ty też zrobisz
    coś co się bankowi nie spodoba, np. wyślesz za duży przelew, albo za
    wcześnie, albo za późno, albo za dużo to dwa tysiaki kary. :)))
    Co tam, mam już dość tych kklientów, przelwy by za darmo chcieli!!! WON!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 10. Data: 2004-02-03 19:20:22
    Temat: Re: [mBank] - wszyscy się wynoszš czy jak ?
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Dentarg w odpowiedzi na post napisał:

    > U mnie przez 5-8 minut było to samo ... jakiś taki mbank opóźniony
    > jest, bo jeszcze nie są chyba funusze wycenione po odpowiednich cenach
    > :). A może mi się zdaje ?

    Nie ma co płakać nad mBankiem. Często takie awarie i kłopoty z dostępem
    chyba się nie zdarzają. W przeciwieństwie do innych banków (np. Lukas)
    gdzie o kłopotach z logowaniem do nich na grupie informowali ich klienci.

    Pozdrawiam,

    K.