  • 1. Data: 2004-02-02 11:28:08
    Temat: co to jest konto techniczne do spłaty kredytu...
    Od: "i...@w...pl" <i...@p...onet.pl>

    na onecie w komenatrzach znalazłem taką wypowiedz :

    "A ktos mi mowil ze to jeden z bankow zawyza na koniec kazdego miesiac kurs
    Euro.

    Teoria tak nieprawdopodobna, że aż może się wydać prawdziwa. No ale ja mam
    bardzo fajny kantor i w piątek kupiłem CHF po 2,99 a nie jak oferował mi Bank
    po 3,10. Radzę założyć konto techniczne (tylko do spłaty kredytu ale bez
    żednego oprocentowania)- tak można zrobić prawie w każdym banku i spłacać w
    walucie (na ogół w kantorach są lepsze kursy)."

    Mam pytanie co to takiego to konto techniczne i czy w PKO BP można cos takiego
    założyć.
    Sam spłacam kredyt we frankach i do tego celu założyłem ror w pkobp bo spłaca
    sie wówczas po niższym kórsie niz gdybym wpłacał pieniążki na rachunek
    kredytowy.