  • 1. Data: 2009-01-08 08:09:02
    Temat: 3 2 1 końcowe odliczanie...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    przygotowani do jazdy bez trzymanki... z górki na pazurki?

    --
    pozdr
    P.

  • 2. Data: 2009-01-08 08:39:13
    Temat: Re: 3 2 1 końcowe odliczanie...
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    > przygotowani do jazdy bez trzymanki... z górki na pazurki?
    >
    > --
    > pozdr
    > P.

    Ale sie zdziwisz...
    Bedziesz patrzyl na swoje s-ki za kilka, kilkanascie dni i plakal
    krokodylymi lzami....

  • 3. Data: 2009-01-08 09:06:08
    Od: "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Forget it. Za bardzo sie podniecasz. Kryzys gazowy, dane makro do dupy, a
    rynek rosnie lub spada o 0.5%. Nie daje Ci to nic do myslenia? Co bedzie jak
    podadza jakiekolwiek dobre info.

    D.

  • 4. Data: 2009-01-08 09:28:09
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Forget it. Za bardzo sie podniecasz. Kryzys gazowy, dane makro do dupy, a
    > rynek rosnie lub spada o 0.5%.

    mimo całej tej "korzystnej" dla wzrostów atmosfery jestem dobrej myśli...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2009-01-08 21:43:27
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > przygotowani do jazdy bez trzymanki... z górki na pazurki?

    Góra kolego - rynek tylko szuka pretekstu do up'ów
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 6. Data: 2009-01-09 08:19:00
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Palm pisze:
    > Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Góra kolego - rynek tylko szuka pretekstu do up'ów

    To jeszcze poczeka na up.
    Koordynacja swiatowych przywodcow i finansjery musi byc przeprowadzona
    metodami prawie "jak pod sciana" Tak aby nie dalo sie za bardzo miec
    inny pomysl na kryzys. Najmocniej przemawiac bedzie do ludzi gorka a
    potem znow dolek nizszy niz byl na poczatku. Ot czkawka. Dlatego
    wszystkich skaczacych up zachecam do uwagi przy wysiadaniu. Szczegolnie
    jak teraz ruszy.
    Nadzieje sa wielkie i rozbudzone. Ale inwestorzy dzis bardziej szukaja
    informacji. Beda reagowac na wszystko. Nie tak jak kiedys 'kup i
    zapomnij'. Dlatego nie wieze by wzrost byl. Jest wyczekiwanie

  • 7. Data: 2009-01-09 10:08:06
    Od: k...@o...pl

    On 9 Sty, 09:19, Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>
    wrote:

    > To jeszcze poczeka na up.
    Na razie można mieć wrażenie, że prognoza Dietera spełni się na
    odwrót,
    czyli do września spadki potem up ;)