  • 1. Data: 2009-01-07 18:29:30
    Temat: Wydalo sie! Zydzi oglosili mnie cadykiem Witebska
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.shtetlinks.jewishgen.org/Vitsyebsk/Family
    _Stories/Robak.html

    zaraz lece do rzezaka przyciac sobie kutasika
    Moja Mondrusia juz na mnie wola kochany Srulek, chodz na obiad a ja na nia,
    zeby sie poszla podmyc do mykwy.

    Kagan Chazarewicz von Fatso

  • 2. Data: 2009-01-07 18:44:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > zaraz lece do rzezaka przyciac sobie kutasika
    > Moja Mondrusia juz na mnie wola kochany Srulek, chodz na obiad a ja na

    Ratuj co jeszcze mozna i lepiej idz na ten obiad....
    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-01-07 18:48:34
    Od: abraxas <p...@g...com>

    On 7 Sty, 19:29, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    >
    > zaraz lece do rzezaka przyciac sobie kutasika
    > Moja Mondrusia juz na mnie wola kochany Srulek, chodz na obiad a ja na nia,

    Baki zapuscic, mycke nalozyc i do synagogi biegiem swietowac odkryte
    korzenie !!!

  • 4. Data: 2009-01-07 22:53:49
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > zaraz lece do rzezaka przyciac sobie kutasika

    60-letni nieobrzezany zyd, co za kompromitacja .....

    Dr.Endriu