  • 1. Data: 2009-01-07 15:01:25
    Temat: SIDOMA TRADER
    Od: " rewers" <x...@g...pl>

    witam.
    poproszę o kilka spostrzeżeń na temat "eksploatacji" i korzystania z usług tej
    materii z serii XTB.
    Interesuje mnie zwłaszcza rynek pochodny.

  • 2. Data: 2009-01-07 15:50:27
    Temat: Re: SIDOMA TRADER
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " rewers"...
> [...]
    > tej
    > materii z serii XTB.
    > Interesuje mnie zwłaszcza rynek pochodny.

    Na stronie https://www.xtb.pl/strona.php?p=341 nalezy zaznaczyc umowy GPW i
    GPW derywaty. Przywiezie ja kurier. W moim przypadku czekanie na niego
    trwalo 3 tygodnie. W tydzien po jego wizycie mialem aktywny modul derywatow.
    Nie probowalem jeszczeinwestowac w nie

    Leszek

  • 3. Data: 2009-01-07 21:59:59
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik " rewers" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej
    > materii z serii XTB.
    > Interesuje mnie zwłaszcza rynek pochodny.

    jak masz stabilne lacze to dziala dobrze,
    ja lacze sie przez gsm wiec, jak mam 2-3 chwilowe zaniki transferu w krotkim
    czasie to zawiesza sie , po 1 razie nawet sama sie polaczy automatycznie

    zreszta jak masz nawet stabilne lacze to sa dni , ze xtb trader jest
    rozlaczany na sekunde dwie, niestety kilku takich numerow nie wytrzymuje juz
    sidoma i sie wiesza (mt4 laczy sie zawsze sam), kiedys zasugerowalem im
    przez tel osobny serwer ale chyba nici z tego na razie

    aha, brakuje mi mozliwosci drukowania wyciagow operacji (sa tylko w
    "przewijanym okienku")
    z innych spraw, to nadal brak mozliwosci wykonywania przelewu z poziomu
    sidomy
    zmiana hasla tez nie mozliwa (z poziomu sidomy)
    brak wersji mobilnej

  • 4. Data: 2009-01-08 08:43:37
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sidomy
    > zmiana hasla tez nie mozliwa (z poziomu sidomy)

    Jednym słowem wielka kicha ten XTB

    pozdr.stary

  • 5. Data: 2009-01-08 10:23:14
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Jednym słowem wielka kicha ten XTB

    Niewieksza od innych DM-ow

    Leszek

  • 6. Data: 2009-01-08 21:36:56
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Niewieksza od innych DM-ow
    >
    > Leszek

    Jednak większa od innych .Przeciez to wszyscy wiedzą .

    pozdrwaiam stary

  • 7. Data: 2009-01-09 06:39:36
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Jednak większa od innych .Przeciez to wszyscy wiedzą .

    Jakos nikt procz ciebie tego nie napisal co znaczy, ze jestes trollem

    Leszek

  • 8. Data: 2009-01-10 16:14:13
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl>

    ciekawe jest to że ta niby kicha utrzymuje sie od kilku lat na rynku i stale
    poszerza swoją ofertę...organizuje szkolenia itd. w przeciwienstwie do DMów
    które szczycą sie rzekomą stabilnością i renomą na rynku, a które walcza o
    każdą złotówkę na swoich prowizjach aby tylko ich nie obniżyc gdy chce sie
    negocjowac prowizje przy obocie FW20.
    Z poważaniem....

  • 9. Data: 2009-01-11 12:14:53
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl>

    Z platformy SIDOMA korzysta ING i CDM....stąd wnisokowac można że praca na
    tym samym oprogramowaniu nie powinna sie róznic...
    Leszku proszę powiedz jak wygląda kwestia stabilności połączenia, które
    zostalo zakwestionwane?

    PS.Podpisałem umowę i czekam na zatwierdzenie przez biuro XTB....

  • 10. Data: 2009-01-11 21:08:00
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    wiedzą .

    > Jakos nikt procz ciebie tego nie napisal co znaczy, ze jestes trollem

    Za krótko tu zyjesz i nic nie wiesz.Trola sobie daruj)

    pozdrawiam stary