eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowePolski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów › Częstotliwość kontaktu przez internet a ocena tego kanału

Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów

2014-02-21 10:30

Doświadczenie zakupowe (Shopping EXperience) to wrażenia i emocje towarzyszące każdemu spotkaniu klienta z marką podczas wizyty w sklepie lub innym punkcie sprzedaży. Jak wygląda ono w przypadku polskiego sektora bankowego sprawdziła firma Branch Brothers (Upright Group), na zlecenie której przeprowadzono pierwsze w Polsce kompleksowe ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Częstotliwość kontaktu przez internet a ocena tego kanału Najrzadziej z Internetu, jako kanału komunikacji, korzystały osoby posiadające swoje konta w Bankach Spółdzielczych (10%) oraz PKO BP (32,1%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: