eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowePolski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów › Banki Spółdzielcze na topie, mimo że najsłabiej w Internecie

Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów

2014-02-21 10:30

Doświadczenie zakupowe (Shopping EXperience) to wrażenia i emocje towarzyszące każdemu spotkaniu klienta z marką podczas wizyty w sklepie lub innym punkcie sprzedaży. Jak wygląda ono w przypadku polskiego sektora bankowego sprawdziła firma Branch Brothers (Upright Group), na zlecenie której przeprowadzono pierwsze w Polsce kompleksowe ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. contrastwerkstatt - Fotolia.com

Banki Spółdzielcze na topie, mimo że najsłabiej w Internecie Analiza poszczególnych wskaźników dla 7 najpopularniejszych wśród respondentów banków pokazała, że relatywnie najwyższe przywiązanie do marki wykazywali klienci Banków Spółdzielczych (71,1 pkt.), a najniższe osoby korzystające z usług PEKAO SA (58,9 pkt.).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: