eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › II Rekomendacja Dobrych Praktyk Bancassurance

II Rekomendacja Dobrych Praktyk Bancassurance

2011-02-03 11:09

Przeczytaj także: Rynek bancassurance: weszły dobre praktyki


Dokumentacja
  • Postanowienia dokumentacji sformułowane niejednoznacznie interpretuje się na korzyść klienta.

Obsługa klientów
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania i reklamacje oraz inne kontakty z klientami, bez względu na formę komunikacji, wykonywane są terminowo (30 dni) oraz zawierają informacje kompletne i zrozumiałe dla klienta.

Zgłaszanie roszczeń/wypłata odszkodowań
  • Bank może wezwać klienta do przedstawienia informacji lub dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody.
  • Dokumentacja zawiera informacje o skutkach wynikających z umowy ubezpieczenia, a w szczególności o uprawnieniu ubezpieczyciela do regresu (sposób określania jego maksymalnej wartości).
  • Ubezpieczyciel nie może wymagać żadnych zabezpieczeń od klienta w związku z wykonywaniem umowy ubezpieczenia finansowego.


poprzednia  

1 2 3

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: