eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Pomocne konto od BNP Paribas Fortis

Pomocne konto od BNP Paribas Fortis

2010-10-08 13:34

Pomocne konto od BNP Paribas Fortis

"Asystent w koncie" © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Co łączy bank z wizytą projektanta wnętrz, informacją o połączeniach promowych czy organizacją korepetycji dla dziecka? Również w takich sprawach posiadacze konta osobistego w BNP Paribas Fortis mogą liczyć na pomoc swojego banku.

Przeczytaj także: Kapitalne konto osobiste w Banku BPH

fot. mat. prasowe

"Asystent w koncie"

"Asystent w koncie"

Bezpłatne prowadzenie konta osobistego czy bezpłatne przelewy i wypłaty z bankomatów na terenie całego kraju stały się na rynku standardem. Skoro dziś telefon komórkowy jest również modemem internetowym i aparatem fotograficznym, a mikrofalówka ma cechy grilla i tostera, nie można się dziwić, że od produktów bankowych także oczekujemy wielofunkcyjności.

„Wyszliśmy poza tradycyjną definicję pakietu. Naszym klientom zaproponowaliśmy Asystenta w koncie, czyli bezpłatny i szeroki zakres pomocy w codziennym życiu”, mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty dla Klientów Indywidualnych w BNP Paribas Fortis.

Symboliczny „Asystent w koncie”, czyli pomoc w ramach konta osobistego z usługami assistance, dostępny jest przez całą dobę pod jednym numerem Centrum Pomocy, pod którym właściciele kont w BNP Paribas Fortis znajdą szybką pomoc wykraczającą poza standardową opiekę banku.

„Uważam, że bank może i powinien oferować klientom także usługi inne niż tylko finansowe. Chcemy być instytucją, która dostarcza realną wartość dla klienta we wszystkich momentach jego życia. I tych szczęśliwych, gdy za zyski z inwestycji kupują większe mieszkania i lepsze samochody, ale i tych, kiedy potrzebują pomocy”, przekonuje Piotr Dąbrowski.

Rozmiar na miarę potrzeb

Bank proponuje swoim klientom usługi assistance w ramach pakietów S, M, L i XL (dla pakietów: M, L, XL są one bezpłatne, natomiast klienci pakietu S mogą korzystać z pełnego zakresu usług assistance płacąc za nie 20 zł).

„Klienci otrzymują dokładną informację, jakie usługi wchodzą w skład danego pakietu pomocowego. Dobieraliśmy je po analizie wyników badań rynku i zgodnie z potrzebami klientów”, mówi Piotr Dąbrowski. „Na pewno warto przeczytać uważnie warunki umowy. Nie po to, aby szukać tam usług, których nie ma, ale po to, by przekonać się, co tam jest”, dodaje.

Zakres tzw. dodatkowych usług w poszczególnych pakietach obejmuje świadczenia z zakresu assistance: medycznego, samochodowego, technicznego i podróżnego. Klienci mogą także korzystać z licznych, dodatkowych usług concierge oraz bezpłatnych infolinii. I tak, na przykład, w ramach assistance medycznego klient może zamówić wizytę lekarza, pielęgniarki, dostawę leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego czy też transport medyczny. Assistance techniczny pozwala klientowi zwrócić się w nagłych przypadkach o pomoc hydraulika, specjalisty RTV/AGD czy też na przykład zamówić transport lub dozór mienia. W przypadku assistance samochodowego klient może liczyć na dostarczenie paliwa, naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu, strzeżony parking czy samochód zastępczy na czas awarii. Natomiast koszty leczenia za granicą, koszty opóźnienia lotu lub bagażu zostaną pokryte w ramach assistance podróżnego.

 

1 2

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: