Pomocne konto od BNP Paribas Fortis
2010-10-08 13:34
Przeczytaj także: Kapitalne konto osobiste w Banku BPH
W każdej chwili posiadacze kont w BNP Paribas Fortis mogą korzystać z bezpłatnych infolinii: medycznej, prawnej, motoryzacyjnej i familijnej. Bank daje im również do dyspozycji serwisy: informacyjny (np. informacje o rozrywkach i wydarzeniach kulturalnych, wiadomości sportowe, pogodowe, adresy biur podróży), „Tanie Zakupy”, „Tele-Maluch” (np. informacje o szkołach rodzenia, przedszkolach, pielęgnacji noworodka) czy serwis concierge. To właśnie w ramach usług concierge „Asystentowi w koncie” można powierzyć chociażby zamówienie i dostarczenie prezentów oraz kwiatów, biletów do kina i teatru, rezerwację stolika w restauracji, pokoju w hotelu czy zorganizowanie pomocy tłumacza za granicą.
Najwięcej benefitów czeka na posiadaczy konta z pakietem XL, którzy mogą liczyć na poszerzoną usługę „Pomoc w potrzebie” obejmującą dodatkowo m.in. międzynarodową pomoc medyczną (pokrycie kosztów leczenia, transportu medycznego itp.) i transportową na terenie Unii Europejskiej (w tym: naprawa pojazdu, holowanie, dostawa paliwa). W tym przypadku zakres serwisu concierge ulega również rozszerzeniu o takie usługi, jak m.in. organizacja wynajęcia samochodu w kraju i za granicą, pomoc administracyjna w wypadku zagubienia i kradzieży dokumentów czy rezerwacja stolika na spotkanie biznesowe w wybranej restauracji na całym świecie.
Wystarczy jeden telefon
Klienci BNP Paribas Fortis mogą się skontaktować ze swoim „Asystentem w koncie” dzwoniąc do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska Sp. z o. o. (22 205 51 08). Po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań (konsultant weryfikuje dane klientów prosząc ich m.in. o podanie danych personalnych i numeru PESEL) są oni poproszeni o streszczenie problemu, a następnie oczekiwanie na potwierdzenie przyjęcia zlecenia. Trwa to zazwyczaj kilkanaście minut. Po tym czasie „pomocą w potrzebie” służyć będą: odpowiedni fachowiec i przedstawiciel ubezpieczyciela, który dopełni formalności.
fot. mat. prasowe
"Asystent w koncie"
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl