eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Meritum Bank: przeniesienie konta on-line

Meritum Bank: przeniesienie konta on-line

2010-06-05 00:10

Meritum Bank wprowadził praktyczne udogodnienia, których zadaniem jest uproszczenie procedury związanej z zakładaniem i przenoszeniem rachunków firmowych oraz indywidualnych. Ułatwienia dotyczą zarówno procesu otwierania rachunków, zarządzania nimi, jak również funkcjonalności w systemie bankowości elektronicznej, upraszczających proces przenoszenia transakcji oraz zleceń płatniczych z innych banków.

Przeczytaj także: Konta i usługi bankowe z jakich korzystają Polacy

„Bezpłatny rachunek bankowy, szczególnie w banku internetowym, to już powszechna praktyka. Klienci bankowości elektronicznej są coraz bardziej wymagający, więc dziś kluczowe staje się zapewnienie im szerokiej gamy funkcjonalności oraz maksymalne uproszczenie zarządzania swoimi finansami przez Internet. W tym się specjalizujemy szukając naszej przewagi konkurencyjnej” – przyznaje Małgorzata Adamczyk, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Meritum Banku.

Przenoszenie rachunków dla klienta firmowego

Proces otwierania rachunku firmowego niezależnie od formy prowadzonej działalności odbywa się w 100% on-line (dostępny dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, spółek cywilnych, spółek prawa handlowego, jednostek budżetowych, wspólnot mieszkaniowych, fundacji, stowarzyszeń oraz innych rodzajów podmiotów).

Firma nie musi przesyłać żadnych dokumentów rejestracyjnych, ponieważ bank weryfikuje jej dane w elektronicznych rejestrach ewidencyjnych i KRS na podstawie złożonego przez nią on-line wniosku o otwarcie rachunku. Definiowanie użytkowników rachunków firmowych i ich uprawnień także odbywa się w 100% on-line. Bez kontaktu z bankiem, już na etapie wypełniania wniosku o założenie rachunku, klient definiuje użytkowników uprawnionych do dysponowania rachunkiem, ich uprawnienia oraz limity kwotowe transakcji w Internecie. Firma może je zmieniać, dodawać i usuwać użytkowników on-line.

Klient firmowy podpisuje umowę ramową, co oznacza, że wszystkie kolejne otwierane dla niego rachunki i lokaty prowadzone są w ramach tej samej umowy – bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów. Nowe rachunki, lokaty otwierane są przez Klienta w procesie w 100% on-line, bezpośrednio w systemie bankowości elektronicznej.

Możliwy jest także samodzielny, szybki import bazy odbiorców z wielu innych banków w formatach Excel (.xls, .xlsx) oraz w formacie .csv.

Tymczasowy dostęp do rachunku umożliwiający firmie pozyskanie numeru rachunku oraz zapoznanie się z systemem bankowości elektronicznej udostępniany jest jeszcze przed podpisaniem umowy (loginem jest e-mail klienta, hasło dostępowe dociera do klienta w postaci wiadomości sms wysłanej przez bank).

Przenoszenie rachunków dla klienta indywidualnego

Klient, wypełniając on-line jeden wniosek o otwarcie bezpłatnego rachunku MeritumKonto Zarabiające, może jednocześnie zlecić bankowi dwie sprawy:
  • otwarcie rachunku w Meritum Banku,
  • przeniesienie usług z innego banku.

 

1 2

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: