eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point

Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point

2014-02-11 14:01

Przeczytaj także: Getin Bank: nowy kredyt na zakup maszyn dla rolników


  • uruchamiając samoobsługowe oddziały w centrach handlowych wychodzimy naprzeciw potrzebom Klientów. Getin Point są dostępne w szerszym zakresie niż tradycyjne placówki. Z samoobsługowych oddziałów można korzystać 7 dni w tygodniu, w godzinach pracy galerii. W przyszłości nie wykluczamy otwarcia kolejnych Getin Point w popularnych i łatwo dostępnych lokalizacjach, także poza centrami handlowymi;
  • realizując obsługę w Getin Point za pośrednictwem połączenia wideo z pracownikiem Banku możemy na bieżąco monitorować i oceniać pracę konsultanta pod względem standardów przyjętych przez Getin Bank;
  • Getin Point umożliwi szybką i sprawną obsługę Klientów. Wprowadzając to rozwiązanie chcemy zrealizować jeden z celów strategii Getin UP, który zakładał poprawę efektywności;
  • samoobsługowe oddziały bankowe to trend przyszłości. Takie rozwiązania są już testowane na rynkach zagranicznych, m.in. w USA, Niemczech i Azji. Uruchamiając Getin Point oferujemy naszym obecnym i przyszłym Klientom innowacyjne rozwiązanie, dotychczas niedostępne w Polsce.

FUNKCJONALNOŚCI SAMOOBSŁUGOWYCH ODDZIAŁÓW

Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem Infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi Klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.

BEZPIECZEŃSTWO

Stosowany w Getin Point proces weryfikacji Klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, Klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do Bankowości Internetowej,

zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, Bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację Klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.

DOSTĘPNOŚĆ GETIN POINT

Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się
w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.

poprzednia  

1 2

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (2)

  • newton / 2014-02-12 12:54:02

    Getin Point to nowoczesne podejście do klienta, innowacja na polskim rynku. odpowiedz ] [ cytuj ]

  • Komentarz usunięty

  • Magdin / 2014-02-20 23:14:33

    Faktycznie świetny pomysł, zdecydowanie dużo ułatwi :) nie będzie trzeba szukać oddziałów :) odpowiedz ] [ cytuj ]

  • Komentarz usunięty

  • Komentarz usunięty

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: