  • 1. Data: 2013-02-28 08:21:07
    Temat: znowu straszą cashbackiem
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Banki-nie-rozl
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html
    ?ticaid=110251>

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-02-28 08:59:17
    Temat: Re: znowu straszą cashbackiem
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 08:21:07 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Banki-nie-rozl
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html
    ?ticaid=110251>

    Ciekawe - mam płacić podatek od gotówki, którą pobieram z własnego konta w kasie
    sklepu płacąc kartą za zakupy? Od czasu, gdy (wiele już lat temu) jakiś idiota
    wymyślił potrójny (sic!) podatek od napiwków w knajpie wiem, że nie ma takiej
    głupoty, której by nie wymyślono w Ministerstwie Finansów :)))
    Żartuję, po prostu kolejny niedouk

  • 3. Data: 2013-02-28 12:48:22
    Od: ls <l...@w...pl>

> [...]
    > <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Banki-nie-rozl
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html

    Ciekawe, jak sie to ma do tego?
    http://interpretacje-podatkowe.org/nagrody/ippb4-415
    -210-12-2-mp

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-02-28 14:20:33
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:512f0563$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    > <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Banki-nie-rozl
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html
    ?ticaid=110251>

    Nie całkiem na temat:
    http://wyborcza.biz/Prawo/1,128894,13468364,Wszyscy_
    jestesmy_przestepcami_podatkowymi_.html#MT
    http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,13470413,_Moze_op
    odatkowac_ogrzewanie_w_biurze_i_podwozki_do.html#Box
    SlotIIMT

  • 5. Data: 2013-02-28 15:06:14
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Może wróci podatek od używania programów freeware'owych jako od świadczenia
    nieodpłatnego? :))))

  • 6. Data: 2013-03-01 05:09:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" 4...@g...co

    : Może wróci podatek od używania programów freeware'owych
    : jako od świadczenia nieodpłatnego? :))))

    Więc i podatek od braku konta bankowego...
    Liczymy, ile można mieć kont, odejmujemy te, ;)
    które podatnik ma i efekt mnożymy przez stałą
    Vincentego -- mamy podatek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-03-01 08:47:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    lolekanabolek <l...@g...com> wrote on
    2013-02-28_8:21
    > <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Banki-nie-rozl
    iczaja-cashbacku-Jeszcze,wid,15369159,wiadomosc.html
    ?ticaid=110251>

    "Pechowcy zapłacą nawet kilka tysięcy złotych kary. "

    I wystąpią z powództwem cywilnym przeciwko bankom?

    witrak()

  • 8. Data: 2013-03-01 11:15:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2013 08:47:26 UTC+1 użytkownik witrak() napisał:

    > I wystąpią z powództwem cywilnym przeciwko bankom?

    Z powodu...?

  • 9. Data: 2013-03-01 11:21:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eisenberg <e...@n...pl> writes:

> [...]
    > lat temu) jakiś idiota wymyślił potrójny (sic!) podatek od napiwków w
    > knajpie wiem, że nie ma takiej głupoty, której by nie wymyślono w

    Niekoniecznie. Jakby się cofnąć kilka lat, określeniem cashback
    określano obie czynności.
    Ale ze względu na bałagan zaczęto używać słowa moneyback, ale jak widać
    nie wszyscy się jeszcze przestawili.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "Let every man teach his son, teach his daughter, that labor is honorable."

  • 10. Data: 2013-03-01 12:56:17
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu piątek, 1 marca 2013 11:15:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Z powodu...?

    Jeśli już, to może z tytułu wprowadzenia w błąd drugiej strony umowy na podstawie np.
    przedstawionego regulaminu?

    jako przykład podaję par 6 pkt 5: "rachunek z premią" mbanku:

    "Uzyskana premia podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem
    dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z
    dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z
    2000 r. Nr 51, poz. 307)"

    Podobne zapisy są w wielu takich regulaminach, ale z drugiej strony bank nie wydaje
    interpretacji prawa. Co by było gdyby Bank powołał się na błędną interpretację
    przepisów prawa? Z jednej strony nieznajomość prawa szkodzi i nie ma tłumaczenia "ja
    nie wiedziałem", z drugiej błędna interpretacja w regulaminie mogłaby skłonić kogoś
    do podpisania takiej umowy.