  • 1. Data: 2013-02-27 21:24:39
    Temat: skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    "Szanowna Pani / Szanowny Panie

    Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa 05-200 Wołomin, ul. Wąska 18
    zarejestrowany
    w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców pod numerem KRS
    0000051692, NIP 1250005513, REGON 000509560, informuje że:

    z dniem 27.02.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie eLokaty24 otwartej w dniu
    2012-12-XX o numerze Umowy ODI/XXXX/2012.
    Środki zaksięgowane na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku:

    . do dnia 26.02.2013 r. były oprocentowane 6.90%,

    . od dnia 27.02.2013 r. będą oprocentowane według stawki 6.65% .

    Działanie SK banku podyktowane jest decyzjami Rady Polityki Pieniężnej
    podjętymi w dniach 9.01.2013 i 6.02.2013 w sprawie zmiany wysokości stóp
    procentowych oraz na mocy § 6 ust. 5 Regulaminu otwierania i prowadzenia
    terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata24 drogą elektroniczną.

    Mamy nadzieję, że przedmiotowe działanie, nie wpłynie na Pani/Pana dalszą
    współpracę
    z naszą instytucją. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę, że lokaty w SK banku
    nadal są najkorzystniejsze na rynku. Zapewniamy, że będziemy dokładać
    wszelkich starań, by nasze usługi dostarczały Pani/Panu jak największej
    satysfakcji.

    Z pozdrowieniami
    Zespół SK banku"

    erator/

  • 2. Data: 2013-02-27 22:13:43
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 21:24:39 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
    >
    > nadal są najkorzystniejsze na rynku. Zapewniamy, że będziemy dokładać
    >
    > wszelkich starań, by nasze usługi dostarczały Pani/Panu jak największej

    erator/

    > http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

    bo tak, ale było o tym info od jakiegoś czasu na stronie banku
    http://www.skbank.pl/elokata24
    Z resztą ludzie którzy założyli lokaty 3 mies temu stracili ledwie kilka dziesiątek
    punta procentowego - czyli praktycznie nic. Sam byłem przeciwnikiem zmiennego
    oprocentowania, ale patrząc na >6.3% i obecne "standardowe" 4.5-5 skusiłem się -
    wniosek złożony wczoraj, więc jeszcze załapał się na wyższe oprocentowanie. Akurat
    sie 7.5% w syncu kończy to bedzie gdzie przerzucić...

  • 3. Data: 2013-02-27 22:33:28
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > oprocentowanie.
    > Akurat sie 7.5% w syncu kończy to bedzie gdzie przerzucić...

    nie narzekam, ale szkoda...
    u mnie też z synca... poleciało wczoraj do SK

    erator/

  • 4. Data: 2013-02-27 22:35:53
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > bo tak, ale było o tym info od jakiegoś czasu na stronie banku
    > http://www.skbank.pl/elokata24

    czytałem to, ale sądziłem że to
    tyczy się osób które jeszcze nie opłaciły wniosku

    erator/

  • 5. Data: 2013-02-28 11:51:41
    Od: Peter <k...@w...pl>

    zlotowinfo napisał:

    > czytałem to, ale sądziłem że to
    > tyczy się osób które jeszcze nie opłaciły wniosku

    A ja czytałem dzieki wam ale dopiero dzisiaj i oproc od 27 6.1% mało ale dużo w
    stosunku do innych.

    Wolne środki mam od 1 i 5. Ile czasu jest na opłacenie wniosku?.

    SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2013-02-28 11:57:01
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Thursday, February 28, 2013 11:51:41 AM UTC+1, Peter wrote:

> [...]
    >

    > Wolne środki mam od 1 i 5. Ile czasu jest na opłacenie wniosku?.
    >

    > SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

    5 dni od "przyklepania" go przez bank. Ja wniosek złożyłem we wt, klepnęli w środe
    więc mam czas do wtorku plus minus. A akurat w weekend z synca spłynie kasa :)

  • 7. Data: 2013-02-28 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mietek b...@w...pl ...

> [...]
    > skusiłem się - wniosek złożony wczoraj, więc jeszcze załapał się na
    > wyższe oprocentowanie. Akurat sie 7.5% w syncu kończy to bedzie gdzie

    mietku, a jak wygląda kwestia zabezpieczenia kapitału w skoku?

  • 8. Data: 2013-02-28 12:30:03
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Peter" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > SK jest z Wołomina. Ja znam mafię z Wołomina , to są ci sami? :) ;)

    Mam nadzieję, że tak! Mafia to dość rentowny biznes, więc nie
    powinno być dla nich problemem, żeby te ~6% zapłacić :)

  • 9. Data: 2013-02-28 12:42:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 12:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > mietku, a jak wygląda kwestia zabezpieczenia kapitału w skoku?

    Jeśli pytasz o SKBANK to nie jest to SKOK.

  • 10. Data: 2013-02-28 13:06:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    wiadomości news:XnsA17571CD0C608budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik mietek b...@w...pl ...

    > mietku, a jak wygląda kwestia zabezpieczenia kapitału w skoku?

    SK Bank to bank spoldzielczy, gwarancja BFG do 100tys EUR, bezpieczenstwo
    identyczne jak w bankach komercyjnych