  • 1. Data: 2013-02-27 22:59:25
    Temat: Niższa Kultura Kantorowości (długie)
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Wzięło mnie, żeby skorzystać z Kantoru Walutowego "Wyższej Kultury".

    W rozdziale "Pytania i odpowiedzi" na stronie Wyższej Kultury przeczytałem:

    Czy podpisywana jest umowa o świadczenie usługi Kantor Walutowy?

    "Tak, każdy Klient podpisuje umowę o Kantor Walutowy: przelewem (osoby
    niebędące klientami Alior Banku) lub poprzez
    wprowadzenie otrzymanego kodu SMS (osoby posiadające dostęp do systemu
    bankowości internetowej Alior Banku), a po
    zakończeniu procesu rejestracji na podany adres e-mail otrzymuje
    spersonalizowaną wersję umowy."

    http://kantor.aliorbank.pl/faq/question/17

    Ponieważ posiadam już produkty Wyższej Kultury, skorzystałem z
    uproszczonej opcji zakładania Kantoru Walutowego. Przy rejestracji
    podałem maila, "Kultura" uruchomiła mi kantor i czekałem na umowę
    spersonalizowaną, która miała przyjść na adres mailowy. W końcu jestem
    stroną umowy, to jeden egzemplarz należy mi się jak kiedyś "chłopu
    ziemia". Ponieważ nie mogłem się doczekać napisałem do nich poprzez
    formularz kontaktowy:

    "W dniu 26.02.2013 zawarłem Umowę o korzystanie z Kantoru Walutowego
    dla Klientów Indywidualnych. Zawarłem ją w sposób uproszczony przy
    pomocy smsa, jako że jestem już klientem Aliora i posiadam umowę ramową.
    Chociaż jestem stroną umowy Kantor Walutowy, nie otrzymałem egzemplarza
    umowy. Nie dotarła ona do mnie na podany podczas rejestracji adres mailowy."

    A oto odpowiedź:
    "Uprzejmie informuję, że jeżeli skorzystał Pan z uproszczonej formy
    rejestracji do Kantoru Walutowego
    zawarta umowa prezentowana jest jako załącznik do pobrania na stronie
    internetowej.
    W takiej sytuacji dla Klientów NIE JEST WYSYŁANA umowa o korzystanie z
    Kantoru Walutowego drogą e-mail."

    Otóż na stronie jest do pobrania jedynie wzór umowy bez danych
    osobowych, a nie umowa spersonalizowana. Ot i "Wyższa Kultura".

    Jednym słowem nie dostaniesz od nas umowy i możesz nam skoczyć.

    Czyli: POCAŁUJTA W DUPĘ WÓJTA.