  • 41. Data: 2002-09-29 08:03:15
    Temat: Re: zgubilem umowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 27 Sep 2002 14:43:10 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >A pieczatki z ziemniakow robia i sobie przystawiaja :-/

    Acha -- suplement. Właśnie miałem problem ze spóldzielnią
    mieszkaniową, ktora wysylała mi pogróżki o niezapłacone zobowiązania.
    Jakoś im wystarczyło potwierdzenie z mBanku... A to jedni z większych
    betonów, jakie znam...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 42. Data: 2002-09-29 09:22:47
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

> [...]
    > mieszkaniową, ktora wysylała mi pogróżki o niezapłacone zobowiązania.
    > Jakoś im wystarczyło potwierdzenie z mBanku... A to jedni z większych

    bo tak serio, to uzyskane potwierdzenie nie ma byc dowodem zaplaty w sporze,
    tylko wskazowka dla odpowiedniej ksiegowosci gdzie szukac informacji o
    zaplacie
    jesli jakas firma jest wlasnie z cyklu 'beton' to wlasciwie placenie
    rachunkow do nich np z mbanku jest niewskazane
    W zasadzie bardzo wielkim minusem jest fakt, ze platne potwierdzenie np z
    mbanku (ale nie tylko od nich) nie ma ogolnie przyjetej formy
    dokumentacyjnej (czyli z pieczatka) - jest oczywiste, ze ktos kto je
    zamawia - potrzebuje go w jakims sporze wlasnie z takim betonowym filarem
    iii-rzeczypospolitej.

  • 43. Data: 2002-09-29 09:44:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl___> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesli jakas firma jest wlasnie z cyklu 'beton' to wlasciwie placenie
    > rachunkow do nich np z mbanku jest niewskazane

    Nie zaliczam sie do instytucji typu "beton" :-)
    i dostalem od kontrahenta dowod przelewu (z pieczatka jak najbardziej) na
    moje konto.
    I co mi z tej jego pieczatki bankowej jak przelew nie dotarl :-(
    Ale mialem wlasnie to co Ty nazwales "wskazowka".
    Potem poszlo juz z gorki :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 44. Data: 2002-09-29 12:35:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > A po co Ci pieczątka? Przecież nie raz było na tej grupie o stosownych
    > ustawach i o tej sprawie....

    Dzieki pieczatce np udaje mi sie pozalatwiac sprawy na uczelni przed
    zaksiegowaniem wplywu na koncie. Kolega przyniosl wydruk z mBanku i go
    odeslali na drzewo.

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2002-09-30 08:53:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 29 Sep 2002 14:35:18 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Dzieki pieczatce np udaje mi sie pozalatwiac sprawy na uczelni przed
    >zaksiegowaniem wplywu na koncie. Kolega przyniosl wydruk z mBanku i go
    >odeslali na drzewo.

    No więc uczelnie to jedne z niewielu betonów, głównie dlatego, że mają
    jedno konto na całą uczelnię (np. POLSL). Inne organizacje, nawet
    takie betony jak Spółdzielnia Mieszkaniowa jakoś uznawały moje
    potwierdzenia.

  • 46. Data: 2002-09-30 08:57:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 29 Sep 2002 11:22:47 +0200), "krab"
    <k...@h...pl___> był(a) napisał(a):

    >bo tak serio, to uzyskane potwierdzenie nie ma byc dowodem zaplaty w sporze,
    >tylko wskazowka dla odpowiedniej ksiegowosci gdzie szukac informacji o
    >zaplacie

    No więc właśnie. Dlatego czy to jest papierek ze stempelkiem z poczty
    czy wydruk z mBanku -- efekt prawny jest ten sam, choć przez takich
    ludzi jak Jarek Popiel, efekt psychologiczny sztempelka jest większy.

    >jesli jakas firma jest wlasnie z cyklu 'beton' to wlasciwie placenie
    >rachunkow do nich np z mbanku jest niewskazane

    Możliwe. Aczkolwiek nie należy się poddawać głupim zasadom. Jeśli
    gazownia, elektrownia czy spółdzielnia sobie z tym radzą, to i kiedyś
    ośrodki ciemnogrodu takie jak politechniki, akademie i uniwersytety
    będą nadążać za życiem?

    >W zasadzie bardzo wielkim minusem jest fakt, ze platne potwierdzenie np z
    >mbanku (ale nie tylko od nich) nie ma ogolnie przyjetej formy
    >dokumentacyjnej (czyli z pieczatka)

    Ale właśnie sęk w tym, że potwierdzenie z pieczątką daje już chyba
    tylko Pekao SA, PKOBP czy Poczta Polska.

  • 47. Data: 2002-09-30 09:00:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 29 Sep 2002 11:44:52 +0200), "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >I co mi z tej jego pieczatki bankowej jak przelew nie dotarl :-(
    >Ale mialem wlasnie to co Ty nazwales "wskazowka".

    No więc właśnie. Datego ślepe potępianie w czambuł mBanku jest chore.
    Płacić np. 60zł miesięcznie za utrzymanie konta tylko dla możliwości
    sztempelka jest pomysłem takim sobie...

  • 48. Data: 2002-10-02 06:17:09
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > Ale właśnie sęk w tym, że potwierdzenie z pieczątką daje już chyba
    > tylko Pekao SA, PKOBP czy Poczta Polska.
    na szczescie jest nadal rajfajzen i lukas
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt