  • 31. Data: 2002-09-24 11:27:27
    Temat: Re: zgubilem umowe
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A, powiedziała... No to dobrze... Ale tym zaprzeczyła Twoim słowom, że
    > utrata umowy nie pociąga za sobą skutków prawnych czy też cywilnych...

    Bo nie pociaga. Przeciez nikt za zgubienie umowy nie poda mnie do sadu albo
    nie nalozy kary finansowej =)
    Natomiast jesli chodzi o sad, to umowa stanowi TWOJ dowod na posiadanie
    konta w banku. W zwiazku z tym wypadalo by powiedziec, ze sam siebie
    pociagasz =)

  • 32. Data: 2002-09-24 11:28:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ciebie jest dwóch?
    Sam sobie przeczysz... jak ciebie to nie dwoch. Jak juz, to was =)

  • 33. Data: 2002-09-24 22:15:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 13:27:27 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Bo nie pociaga. Przeciez nikt za zgubienie umowy nie poda mnie do sadu albo
    >nie nalozy kary finansowej =)

    A wg Ciebie to jedyne skutki prawne jakie mogą wystąpić?

    >Natomiast jesli chodzi o sad, to umowa stanowi TWOJ dowod na posiadanie
    >konta w banku. W zwiazku z tym wypadalo by powiedziec, ze sam siebie
    >pociagasz =)

    Oj coś strasznie kręcisz Waćpan...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 34. Data: 2002-09-24 22:16:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 11:13:29 +0200), Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> był(a) napisał(a):

    >Zgadzam się z tym. Do wątku podszedłem jednak "po ludzku": pytanie o
    >skutki zinterpretowałem w "kategoriach praktycznych" - facet zgubił
    >umowę i boi się, że stanie się coś złego. Tym samym zrezygnowałem z
    >pogłębionej analizy logicznej pytania ;-))

    Skoro tak, to zwracam honor i ustępuję Waćpanu :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 35. Data: 2002-09-25 09:19:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Taaa... Bo oczywiście gubienie umowy i odzyskiwanie duplikatów jest
    > podstawową czynnością każdego klienta dowolnego banku. Podobnie jak
    > częste gubienie kart i inne tego typu czynności.

    Nie mowilem tylko o duplikacie umowy (zeszta tym bym sobie nawet glowy nie
    zaprzatal) ale o potwierdzeniu przelewow, historii rachunku itp.

    --
    JaKi

  • 36. Data: 2002-09-25 11:58:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A wg Ciebie to jedyne skutki prawne jakie mogą wystąpić?
    Zamiast zadawac retoryczne pytania to lepiej napisz to co wiesz.

    Dla mnie wszystko jasne.

  • 37. Data: 2002-09-27 08:28:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 13:58:59 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Zamiast zadawac retoryczne pytania to lepiej napisz to co wiesz.

    A mało listów w tym wątku wypłodziłem? Mam to powtarzać?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 38. Data: 2002-09-27 08:29:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 11:19:00 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie mowilem tylko o duplikacie umowy (zeszta tym bym sobie nawet glowy nie
    >zaprzatal) ale o potwierdzeniu przelewow, historii rachunku itp.

    No i? Policz kwoty za te usługi, a wyjdzie Ci i tak taniej niż w
    innyhc bankach obowiązkowej opłaty, podczas gdy tutaj 90% klientów nie
    potrzebuje takich dodatków, bo historię widzą na WWW, poptwierdzenie
    drukują w miarę potrzeby...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 39. Data: 2002-09-27 12:43:10
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > No i? Policz kwoty za te usługi, a wyjdzie Ci i tak taniej niż w
    > innyhc bankach obowiązkowej opłaty,

    CitiOne - 0 PLN - w mBanku dodaja mi jeszcze? Nie mow mi tylko ze niski % na
    ROR bo wystarczy miec lokate na ladny % (a takie Citek ma)

    podczas gdy tutaj 90% klientów nie
    > potrzebuje takich dodatków, bo historię widzą na WWW, poptwierdzenie
    > drukują w miarę potrzeby...

    A pieczatki z ziemniakow robia i sobie przystawiaja :-/

    --
    JaKi

  • 40. Data: 2002-09-29 08:02:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 27 Sep 2002 14:43:10 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >podczas gdy tutaj 90% klientów nie
    >A pieczatki z ziemniakow robia i sobie przystawiaja :-/

    A po co Ci pieczątka? Przecież nie raz było na tej grupie o stosownych
    ustawach i o tej sprawie....

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)