  • 1. Data: 2002-02-11 20:42:50
    Temat: zdolnosc kredytowa
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Czy mozliwe jest otrzymanie karty kredytowej w sytuacji, gdy splaca sie
    kredyt samochodowy (miesieczna rata to ok 1/3 miesiecznych dochodow). Ktory
    bank ma pod tym wzgledem najkorzystniejsze warunki?

  • 2. Data: 2002-02-11 21:50:03
    Temat: Re: zdolnosc kredytowa
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Mon, 11 Feb 2002 21:42:50 +0100, schen napisał(a):
    >Czy mozliwe jest otrzymanie karty kredytowej w sytuacji, gdy splaca sie
    >kredyt samochodowy (miesieczna rata to ok 1/3 miesiecznych dochodow). Ktory
    >bank ma pod tym wzgledem najkorzystniejsze warunki?

    Spokojnie. Ja dostałem KK Lukasa spłacając kredyt hipoteczny.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/