  • 1. Data: 2002-02-11 20:47:37
    Temat: Kredyty hipoteczne w Pekao - jakie marze??
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Czy ktoś z obecnych ma taki kredyt w Pekao?
    Jaki macie marże?

    Obecnie stopa bazowa to 9,5%
    Ja mam umowę z marżą 3,2%
    Czyli mam kredyt złotowy na 12,7%

    Czy ktoś z Was ma może niższą stopę w tym banku?

    Próbuję się zorientować czy nie mógłbym z bankiem powalczyć o obniżenie
    marży.

    KT

  • 2. Data: 2002-02-15 22:03:03
    Temat: Re: Kredyty hipoteczne w Pekao - jakie marze??
    Od: p...@...pl (Przemek Swiderski)

    On Mon, 11 Feb 2002 21:47:37 +0100, KT <kryst@usun_polbox.pl> wrote:
> [...]
    >Ja mam umowę z marżą 3,2%
    >Czyli mam kredyt złotowy na 12,7%
    >
    >Czy ktoś z Was ma może niższą stopę w tym banku?

    Tak, kredyt budowlano hipoteczny.
    Czesc budowlana 2.5%
    Czesc hipoteczna 2.0%

    >Próbuję się zorientować czy nie mógłbym z bankiem powalczyć o obniżenie
    >marży.

    Ja bralem kredyt w przedswiatecznej promocji, stad takie niskie marze,
    ale probuj walczyc

    --
    Przemek