  • 11. Data: 2017-11-24 13:04:48
    Temat: Re: zapłata Visą w Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >Zwłaszcza, że od innej kwoty (około 100 funtów) z tego samego dnia :/
    >Mea pulpa. Historia sortuje po kilka razy, skacze jak chce. Nawet mi
    >blokada zniknęła na chwilę i saldo skoczyło. Nadzieja zakiełkowała w
    >sercu a może zapomnieli o tych 237 ;)
    >Od tych 237 zeżarło 7 za a Non-Sterling Transaction Fee.

    No i juz nie jest tak prosto :-(

    Ciagle wybrales lepsza opcje ... ale moze warto sprawdzic kursy przed
    zakupem :-)

    Ciagle mnie ciekawi ile masz w cenniku, ale 7/237 ... prawie 3%, z
    pensami pewnie wyjdzie dokladnie 9.

    >Czyli prawie na to samo wyszło 246 a 237+7 ale jakbym klinął 246 to
    >może po trzech przewalutowaniach byłoby 270 hehe.

    Zrob kontrolny zakup, to sie dowiesz :-)

    Teoretycznie przewalutowan juz byc nie powinno.
    Ale
    - w naszych cennikach ostatnio czesto prowizja "od transakcji za
    granica".
    - karta chyba nie ma zapisanej waluty, wiec jak zle zgadna ... np
    placisz karta funtowa, ale z polskiego banku, w Niemczech, DCC
    proponuje w PLN, a zlotowki bank przewalutuje na funty, albo ze
    zlotowek na dolary, z dolarow na funty ... a przy splacie znow na
    zlotowki :-)

    >Po co to robią? W OBI płaciłem nie było żadnych zagadek.

    Jak to po co - aby zarobic :-)

    J.