  • 1. Data: 2017-11-21 21:35:48
    Temat: na tapecie...
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakie jest zdanie grupy na uaktywnianie przycisku podczas logowania do
    mbąka?

  • 2. Data: 2017-11-22 00:32:12
    Temat: Re: na tapecie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "denat 'POPIS/EU" ov22n4$uth$...@n...news.atman.pl

    > jakie jest zdanie grupy na uaktywnianie przycisku podczas logowania do mbąka?

    Mnie wszystkie metody zobojętniały -- uaktywnianie,
    maskowanie, znaki typu @ czy #, malowanie szlaczków...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 3. Data: 2017-11-22 16:54:06
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Mnie wszystkie metody zobojętniały -- uaktywnianie,
    > maskowanie, znaki typu @ czy #, malowanie szlaczków...

    chodzi o bezpieczeństwo...

  • 4. Data: 2017-11-22 21:50:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 22 listopada 2017 16:54:07 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

    > chodzi o bezpieczeństwo...

    Hmmm, ale w którą stronę tendencyjne jest to pytanie?
    Mamy piać z zachwytu czy potępiać w czambuł?
    I w czym problem? Uaktywnia się przecież po wpisaniu 8 znaków - czyli minimalnej
    długości hasła - a nie dopiero po wpisaniu tylu znaków, ile ma hasło przypisane do
    danego numeru klienta czy aliasu. Dopiero to ostatnie to byłby mały lub duży skandal.

    PS.: Może to Ty to pisałeś? ;>

  • 5. Data: 2017-11-23 01:16:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 8...@g...co

    : Mamy piać z zachwytu czy potępiać w czambuł?

    Najlepiej i tak, i siak -- pytającemu dając prawo wyboru wariantu. ;)

    -=-

    IMO najmocniejszym zabezpieczeniem jest SMS -- co wówczas,
    gdy ktoś buchnie nam telefon z zapisanymi (nieopatrznie
    w przeglądarkach) hasłami i loginami?! :) W telefonie są
    tylko (dobrze ;) strzeżone -- rzecz jasna) aplikacje?

    Złodziej zaloguje się, wprowadzi w naszym imieniu odbiorcę,
    pokwituje SMSem odebranym na skradziony telefon...

    : I w czym problem? Uaktywnia się przecież po wpisaniu 8 znaków

    U mnie uaktywnia się inaczej -- i login, i hasło jest zapisane
    w przeglądarkach. ;)

[...]

    IMO problem są przelewy z kredytówki Citi -- tam nie ma (chyba nie ma) SMSów...

    Kolejnym problemem są domokrążcy: ,,wnuczkowie'', ,,policjanci'', ,,elektrycy'',
    ,,telefoniarze'', ,,hydraulicy''... [czy jeszcze nie?... hydraulików puścimy
    w grudniu?... nie... chyba już puszczeni...]

    Ponoć poważnym problemem są garażowcy czekający na nieszczęśników
    pod garażem -- przyjeżdża taki nieszczęśnik, wysiada, podchodzi
    do garażu, ale... zostawia samochód z uruchomionym silnikiem...

    Można też zgubić kluczyk na parkingu... Znalazca obchodzi parking
    w poszukiwaniu ,,reszty''... ;) [ja tak zgubiłem? -- niby tak...
    oślepłem tak, że nie widziałem kluczyka leżącego na stoliku...
    wtedy pojąłem, że to poważny problem -- raczej ;) nie można we
    własnym zakresie ,,wyłączyć'' fabrycznego kluczyka -- trzeba
    pojechać do serwisu... co za absurd?! piloty alarmów raczej ;)
    można dezaktywować we własnym zakresie -- znalazca zyska tylko
    pilota, bo ,,reszta'' nie będzie pasowała...]

    Można wreszcie zwyczajnie oberwać siekierą po głowie... ;)

    Lub stracić telefon trzymany w rękach czy laptop leżący na kolanach...
    (widziałem w necie filmy z akcjami skuterowymi)

    Lub złapać robala podmieniającego numery kont...

    Albo odebrać list od oszusta podszywającego się pod ZUS. :)

    Ponoć nadmierna zapobiegliwość czy podejrzliwość jest
    oznaką złego stanu zdrowia. ;)

    [P: Czy wg pana jest pan prześladowany,
    lub choćby śledzony czy podsłuchiwany?
    S: Byłem -- w przyjaznej dziupli, ale to stare dzieje...
    P: A teraz?...
    S: Później byłem prześladowany...
    P: A teraz?...
    S: Teraz już nie jestem ministrem...
    P: Więc nie potrzebuje pan broni palnej...]

    IMO na człowieka stale czyhają niebezpieczeństwa -- jednym
    z najgorszych jest nasz strach. :) [innym -- nasza głupota;
    ja w mBanku nie trzymam forsy -- bo tam są małe %%]

    -=-

    Może warto zapytać o bezpieczeństwo ,,portfeli'' z BitCoinami?
    Portfeli, giełd...

  • 6. Data: 2017-11-23 18:24:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > ma hasło przypisane do danego numeru klienta czy aliasu. Dopiero to
    > ostatnie to byłby mały lub duży skandal.

    Raczej żaden - informacja o liczbie znaków w haśle to nie jest
    żadna informacja. Ile to ujawnia, 4 bity? Bez przesady.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2017-11-23 19:54:06
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Raczej żaden - informacja o liczbie znaków w haśle to nie jest
    > żadna informacja. Ile to ujawnia, 4 bity? Bez przesady.

    no nie wiem...
    zapytałem...
    dzięki!