  • 1. Data: 2002-05-28 05:17:37
    Temat: Ufff juz koncze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jeszcze tylko do calosci powklejac rysuneczki, spis literatury (hy hy hy
    komedia bedzie na tydzien czasu), wstep i zakonczenie i juz :)))
    Dzisiaj drukne, oddam promotor, niech sobie pokresli troszke :))

    Ide spac, milego dnia!

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-28 19:09:05
    Temat: Re: Ufff juz koncze
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > komedia bedzie na tydzien czasu), wstep i zakonczenie i juz :)))
    > Dzisiaj drukne, oddam promotor, niech sobie pokresli troszke :))

    Amra jako skonczysz prace jest szansa ze ja udostepnisz?

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-05-28 21:12:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Amra jako skonczysz prace jest szansa ze ja udostepnisz?

    Drukarka mi sie zagrzala, ale swoje 155 stron bez wstepu i zakonczenia
    druknalem ;)
    Na poniedzialek sprawdzona ma byc czyli w sumie niedlugo oprawiam :))

    A udostepnic - tak, na 100% jeszcze nie wiem jak, ale bedzie :)) (mysle ze
    warto, bo sa niektore fajne rzeczy chocby ankieta Internautpw czy
    dziennikarzy o PRze mBanku)

  • 4. Data: 2002-05-29 04:29:37
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    ze
    > warto, bo sa niektore fajne rzeczy chocby ankieta Internautpw czy

    Ja tam mam Kyocere 155 stron to betka dla niej ;-)
    Najlepiej zrob html`a. Albo wyslij mi na maila.
    Jak bedziesz mial chwile (jak skonczysz juz) to sie odezwij ;-)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127