  • 1. Data: 2002-05-28 05:16:32
    Temat: przelew do NOM
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    pytanie może trochę lamerskie....
    jaki nr rachunku odbiorcy wpisać przy przelewie do NOM?
    na fakturze mam nr: 11401616-00275681-PLNCURR11-52
    były jakieś perturbacje z 1616, ale mnie chodzi głównie o to, co zrobić z
    ciągiem "-PLCURR11-". rozumiem, że jest to kod waluty, ale czy przy
    podawaniu nr rach mam to pominąć?

    archiwum poczytałem, znalazłem tylko co wpisać w pole "trytułem"
    najlepiej napiszcie wszystko - co i gdzie, jak wpisać
    dzięki!

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 2. Data: 2002-05-28 06:21:31
    Temat: Re: przelew do NOM
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "KSX" napisał w wiadomości ...
    | pytanie może trochę lamerskie....
    Oj lamerskie, lamerskie...

    (ciach typowe pytanie w stylu Jak to sie robi)

    | archiwum poczytałem, znalazłem tylko co wpisać w pole "trytułem"
    | najlepiej napiszcie wszystko - co i gdzie, jak wpisać
    Oj, niedokladnie, niedokladnie... :-))))

    AMRA o tym pisal...

    "UWAGA!!!
    We wszystkich płatnościach dokonywanych na rzecz Niezależnego Operatora
    Międzystrefowego 11401616-00-275681-PLNCUURnn (gdzie nn oznacza numer
    subkonta) do dnia 03-06-2002 roku numer 11401616 należy zastąpić numerem
    rozliczeniowym 11400000, pozostała część rachunku pozostaje bez zmian i ma
    postać 11400000-00-275681-PLNCURRnn (gdzie nn oznacza numer subkonta).
    Po 03-06-2002 przelewy na rzecz Niezależnego Operatora Międzystrefowego NOM
    należy wypisywać zgodnie z numerem rachunku, jaki jest podany na fakturach
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
    24.05.2002"

    w watku Dla placacych rachunki za telefon w NOM w mBanku z 24.05.2002 16:01.

    pzdr ;-)

    KOmiX