  • Data: 2004-12-09 21:43:36
    Temat: zamykanie inteligo
    Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakiś czas temu wysłałem do nich wypowiedzenie umowy
    niestety niewiadomo skąd pojawił sie debet 29gr.
    wiec oddzwonili do mnie po 3 dniach i powiedzieli by wpłacić tą kwote, no
    dobra ale jak już wpłace to automatycznie mi skasują to konto czy ponownie
    musze wysyłać wypowiedzenie ?
    2 pytanie:
    a jeśli jest debet 1zł, a ja wpłace 2zł i bedzie na koncie 1zł razem, czy
    skasuja czy znowu zadzwonia i powiedza bym odebrał 1zł, chodzi o to czy
    konto podczas kasowania ma mieć 0zł.

    ostatnia rzecz jaka zrobie w zyciu to zaloze konto w banku, od teraz trzymam
    przy sobie.

    --
    gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
    Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200