  • 1. Data: 2003-09-16 09:47:40
    Temat: Zamkniecie konta wspólnego w bzwbk
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Witam.

    Od kiedy BZWBK opłatę za prowadzenie konta rozbił na dwa? tzn pobierana
    jest w połowie i pod koniec miesiąca? (dzisiaj siędopiero zorintowałem że
    płącę za prowadzenie rach 6pln/mc, a nie 2,50pln/mc). Jeżeli ktoś pamięta
    to poproszę info.

    Czy jeżeli konto w banku jest wspólne (małżonkowie) to oboje musimy stawić
    się w banku czy wystarczy polecenie zamniecia rachunku z podpisami obojga
    małżonków?

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2003-09-16 09:52:49
    Temat: Re: Zamkniecie konta wspólnego w bzwbk
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    01c37c38$7faa8400$8...@w...localdomain,
    pierwek <p...@o...pl>:

> [...]
    > pobierana jest w połowie i pod koniec miesiąca? (dzisiaj siędopiero
    > zorintowałem że płącę za prowadzenie rach 6pln/mc, a nie 2,50pln/mc).

    Dokladnie nie pamietam, ale niecaly rok temu - taka ukryta podwyzka.
    Poszukaj w archiwum moze. Tez zamknalem wtedy konto.

    > Czy jeżeli konto w banku jest wspólne (małżonkowie) to oboje musimy
    > stawić się w banku czy wystarczy polecenie zamniecia rachunku z
    > podpisami obojga małżonków?

    Sprawdz w regulaminie, gdzies pod koniec jest "rozwiazanie umowy". Moze
    nawet kazda z osob moze zamknac samodzielnie, tak jest w niektorych bankach.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-16 15:17:06
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pierwek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stawić
    > się w banku czy wystarczy polecenie zamniecia rachunku z podpisami obojga

    Odnośnie opłat to nie wiem, ale na pewno jeśli konto jest wspólne czyli
    jesteś współwłaścicielem to sam możesz zamknąć konto.

  • 4. Data: 2003-09-16 17:23:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    danny__p wrote:
    > Odnośnie opłat to nie wiem, ale na pewno jeśli konto jest wspólne
    > czyli jesteś współwłaścicielem to sam możesz zamknąć konto.

    Ja juz bylem zamykac, ale jeszcze sie wstrzymalem do padziernika.
    Maja byc MC rozliczane bezposrednio w Euro, wiec moze RORa sobie zamkne, a
    zostawie walutowe.